"Masa musculara strategica pentru un corp musculos si suplu, fara sa devii sclavul salii sau al bucatariei"
secretele masei musculare

Cele mai bune 10 alimente care te ajuta sa arzi grasimea

somon

Pentru ca e vara, si pentru ca majoritatea dintre noi vrem sa aratam cat mai “definiti” (abdomen plat, muschi reliefati) pentru plaja, piscina sau iesirea la iarba verde, m-am gandit sa fac o lista cu cele mai bune 10 alimente care te ajuta sa arzi grasimea.

Asa ca, fara alte introduceri, uite lista, si cateva explicatii despre cum te poate ajuta fiecare aliment sa dai jos grasimea si sa scoti la iveala muschii pentru care ai lucrat intens pana acum.

1) Nuci si seminte

Aici poti include aproape orice aliment din categoria asta: fistic, migdale, alune (dar nu cele prajite in ulei si sarate), caju, seminte de dovleac, seminte de floarea soarelui, etc. De ce? Nucile si semintele te vor tine “plin” pe parcursul zilei, pentru ca sunt foarte consistente. In plus, sunt pline de grasimi sanatoase si minerale.

2) Anumite legume

Sigur, toate legumele sunt foarte bune pentru un regim de definire (si pentru sanatate, in general). Dar, anumite legume, cum ar fi varza, brocolli, conopida, varza de bruxelles, contin fitonutrienti speciali, cum ar fi indole-3-carbinol (I3C), care te ajuta sa lupti impotriva estrogenului din corp (hormon feminin), care e responsabil pentru depunerile de grasime (mai ales in zona burtii). Bunica avea dreptate..mananca-ti legumele!

3) Omletele

Ouale nu sunt “rele”. Exista un mit care zice ca galbenusul nu e bun, pentru ca are colesterol. De fapt, galbenusul este cea mai hranitoare parte a oului, si contine proteina, vitaminele B6, B12, A, D, E, K, cholina, luteina, calciu, fier, fosfor, zinc si acizi grasi omega-3. In plus, sunt destul de satioase. Pe cat posibil, incearca sa mananci oua de tara, vei beneficia de mai multi nutrienti de calitate.

4) Ciocolata neagra

Da, nu e o greseala. Ciocolata neagra e bogata in anti-oxidanti (aproape de 8 ori mai multi decat se gasesc in capsuni), si contine stimulanti care au un efect pozitiv asupra arderilor de grasime, cum ar fi theobromina si cafeina. Contine de asemenea si acid oleic, care este o grasime monosaturata. Ai grija sa alegi ciocolata cu 78% sau mai mult, nivel de cacao.

5) Ceai Verde

Nu numai ca contine un antioxidant puternic, dar multe studii stiintifice au aratat legatura clara intre consumul de ceai verde si arderea mai rapida a grasimilor, incluzand un raport in Jurnalul American de Nutritie Clinica. Acest raport a aratat ca extractul de ceai verde a marit rata metabolica a subiectilor cu 35-43%.

6) Fructele de padure

Capsunile, afinele, zmeura, sunt bogate in fibre (care incetinesc absorbtia zaharului), si sunt pline de vitamine si antioxidanti care te ajuta sa eviti foamea constanta. De multe ori senzatia de foame constanta e data de lipsa de vitamine.

7) Scortisoara

Cercetatorii au descoperit ca scortisoara contine un tip de antioxidant care ajuta la stabilizarea nivelului de zahar din sange (glicemia). Pe scurt, o sa depui mai putin grasime.

8 ) Ardeiul iute

Studiile au aratat ca ingredientul activ din ardeiul iute, capsaicina, creste rata metabolica, te ajuta sa arzi mai multe calorii, stabilizeaza nivelul de zahar din sange, si este un puternic antioxidant. Adauga putina “iuteala” vietii tale.

9) Iaurtul

Majoritatea iaurturilor de pe piata nu sunt bune pentru tine, atunci cand vrei sa dai jos grasimea. Sunt pline de zahar (mai ales varietatile “cu fructe”), si ar trebui sa le eviti. In schimb, iaurtul normal sau iaurtul grecesc sunt pline de elemente probiotice, care te ajuta sa arzi grasimea.

10) Somonul

Unul dintre cele mai bune alimente, atunci cand vrei sa scapi de grasime, datorita continutului ridicat de proteina si acizi grasi omega-3. E ca o “portie dubla” de ingrediente de calitate. Multi oameni sunt deficienti in omega-3, si cand incep sa ii adauge in dieta, grasimea incepe sa dispara.

Ei bine, aceasta a fost lista celor 10 alimente care te ajuta sa arzi grasimea mai rapid. Combina consumul acestor alimente cu un program de exercitii, si vei obtine corpul pe care ti-l doresti.

sursa imaginii

"Sharing is caring - da mai departe! "

Comentarii

  1. Sergiu spune:

    Pe 4 ciocolata…chiar nu ma asteptam…

  2. Alexandru spune:

    Omletele nu au prea multe grasimi? deoarece ouale le prajesti in ulei..si nah…

    • Stefan Radu spune:

      Nu trebuie sa prajesti omleta in ulei. Poti sa ungi tigaia cu putin ulei de masline, in felul asta omleta nu se “imbiba” cu ulei..

      • Razvan Cristea spune:

        Din câte am înţeles eu de la un nutriţionist prezent într-o emisiune tv, uleiul de măsline nu este bun pentru gătit, deoarece la temperaturi mai mari, pur şi simplu “se strică”, îşi pierde toate proprietăţile, ceva de genul… şi de aceea, este indicat să-l folosim doar în salate, dar atenţie, uleiul de măsline autentic, făcut natural, acasă, nu tot ce găsim în comerţ.
        Dacă are cineva mai multe detalii, îl rog…

        • Stefan Radu spune:

          Da, Razvan, asa este. Numai ca, o omleta se face in 2-3 minute, nu e timp destul sa se arda uleiul de masline. In plus, folosesti doar putin, sa ungi tigaia, ca sa nu se lipeasca omleta.

          • GP spune:

            Exista o diferenta intre uleiul extra virgin (de prima presare) si cel extras din samburi sau rafinat. Primul devine periculos daca este incins si e preferabil sa il folosesti asa ‘crud’, al doilea poate fi folosit fara probleme si la gatit.

  3. Laur V. spune:

    Super articol

  4. Cru spune:

    Eu de 4 luni mananc omleta/ochiuri fara ulei. Tigaie de tefal si voilla, varianta healthy.
    Desigur nu iese asa gustos ca si cum ai gati cu ulei, dar m am obisnuit. :)

  5. weider spune:

    Salut si respect de 2 saptamani ma tot chinui sa ard grasimea de pe abdomen in cea mai mare parte a corpului sunt slab dar in zona abdomenului am grasime:)) multa.. poate imi spui si mie intr-un email niste ex si alimentatie ms

    • Stefan Radu spune:

      Salut Weider,

      2 saptamani nu este asa de mult. Ai nevoie de mai mult timp. Probabil grasimea de pe abdomen nu ai pus-o in 2 saptamani, asa ca iti trebuie mai mult timp sa o dai jos.

      Cat despre exercitii si alimentatie, vezi sectiunea de “Definire si 6 pack abs” de pe site. Spor!

  6. adi spune:

    ciocolata ‘neagra’ din comert care specifica ca are in continutul sau mai mult de 60% cacao, de fapt contine o mare parte unt de cacao si nu ingredientul brut. in plus iaurturile ‘grase’ (gen grecesti) nu stiu cat pot sa te ajute. lactatele chiar ingrasa daca sunt consumate in cantitati neadecvate. e periculos articolul acesta. dragilor, mai usor cu ciocolata si iaurturile. pentru ardei iute subscriu cu toata convingerea.

    • Stefan Radu spune:

      Salut Adi,

      Daca e sa intram in detalii, putem zice ca si ardeiul iute este crescut cu pesticide, somonul e din crescatorie si e hranit cu furaje, legumele sunt modificate genetic, etc.

      Ideea era ca aceste alimente sunt alegeri sanatoase. Daca e sa fim “mai catolici decat Papa”, nu am mai manca nimic in ziua de azi.

  7. Adriana spune:

    Stefan, citesc cu mare drag articolele pe care le scrii si mi se par super folositoare pentru oricine! Am vazut ca omleta se afla pe lista de mai sus. Imi plac foarte mult ouale, omleta sau fierte sau altfel. Ma intereseaza cate oua e ok sa mancam pe saptamana? Aud ici si colo ca nu sunt bune mai mult de 3 pe saptamana sau 2 chiar? Tu ce parere ai?Eu as putea manca in fiecare dimineata o omleta din 2 oua cu 1-2 rosii.:) si nu m-as plictisi! Mentionez ca mananc doar oua de casa, de la bunici.Merci!

    • Stefan Radu spune:

      Buna Adriana,

      Ouale au capatat o reputatie proasta dupa cateva studii de prin anii 70-80.

      Totusi, acele studii au fost infirmate de mult, si acum stim ca oul este unul dintre cele mai sanatoase si nutritive alimente, si colesterolul din oua nu este atat de “rau” cum se credea o data.

      Eu cred ca un adult poate manca linistit pana la 7-10 oua pe saptamana, fara sa aiba nici un fel de problema.

  8. Mihaela Z. spune:

    Cam de un an sotul meu mananca 7-10 oua pe saptamana, de la tara, intr-adevar si nu a avut probleme (vizibile cel putin, ca analize nu si-a facut :) )
    Iar pentru omleta, a aparut si la noi (Mega Image) ulei de masline sub forma de spray.

  9. Milian spune:

    Foarte tare accest blog BRAVO ! STEFAN :D chiar vreau sa imi mentin corpul in + am si o varsta frageda …. si trebuie :D thx MAN :D

  10. Florin spune:

    Stefan salut si mult respect am si eu aceiasi problema cu, care se confrunta multi dintre noi sunt slab doar ca la picioare si burta isi spune grasimea cuvanantul.. poate imi poti da un sfat.Multumesc anticipat pentru ceea ce faci

  11. Bogdan spune:

    cate oua pot manca pe saptamana?

  12. Gabita spune:

    Cata ciocolata si cand o putem manca?

  13. adrian spune:

    Cate albusuri se pot manca pe zi, te rog? In ce stare? Multumesc.

  14. Nick spune:

    Salut Radu. Deci:vreau un sfat si o informație. Informația:Cat costa o bara de tracțiuni?Nu prea scumpă.Cum se pune pe tocul ușii? Nu se rupe ușa cand ma ridic? Am 66 kg. 14ani,dar știai asta. Usa are forma de dreptunghi vertical cu Lungimea de 200cm si Lățimea de 80cm.Incape?Unde ar trebui situata bara? Si acum sfatul:la scoala in pauza, se aduna mai multi baieti la poarta de fotbal in curte dintre care si de a opta, saptea(eu sunt a saptea) si doi de la mine din clasa. Si se pun la tracțiuni pe bara. Ei fac chin ups daca stii ce is alea. Tracțiuni cu palmele spre tine. Ei bine, azi m-a întrebat colegul meu, dar tu de ce nu faci tracțiuni? Si atunci a intervenit prietenul meu cel mai bun care zicea el “poi daca el sr pune se rupe bara ma”(nu ca sunt gras, ca sunt fortos.) Parca am o frica interioara ca dacă nu o sa fac pull ups macar 5?(eu nu vreau sa fac chin ups-de alea fac sigur 5)Nici nu stiu cate pot face… Cu ce ma sfătuiești sa trec de” frica” asta daca ii pot zice asta si sa fac tracțiuni ca toti altii?

    Scuze, dar cand vreau sa trimit pe email zice ca e eroare permanenta cu adresa ta.

  15. Nick spune:

    De ce nu mi-ai răspuns și mie la întrebarea de mai sus?

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

* (optional)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CAUTA ARTICOL

Sa socializam !

Calendar evenimente sportive

Arhiva

Suntem FINALISTI !!!

Finalist roblogfest 2012

Allblogs

Bloguri, Bloggeri si Cititori

CC

Powered by Adonis Software
Copyright © 2011 HunkBody.ro. Toate drepturile rezervate.