"Masa musculara strategica pentru un corp musculos si suplu, fara sa devii sclavul salii sau al bucatariei"
raport piept ca o armura gratuit

10 secrete pentru BRATE MAI MARI

brate-mai-mari-larry-scott

Orice barbat isi doreste brate mai mari.

Cand erai mic si te punea cineva sa iti arati muschii, ce faceai?

Bineinteles, iti flexai bicepsul.

Chiar aveam un vecin mai mare care facea sala (eu nici nu stiam cum arata o gantera pe vremea aia), care isi flexa bicepsul bine lucrat si zicea ca “l-a intepat o albina si i s-a umflat bratul”! Ego-ul masculin, in overdrive. :)

Asa ca, sa recunoastem.

Toti vrem o pereche de “tunuri” care sa rupa maneca tricoului.

Asta am pregatit pentru tine azi. 10 secrete care sa te ajute sa obtii brate mai mari si mai impresionante.

1. Fa o gramada de flotari la paralele si tractiuni la bara!

De fiecare data cand iti misti propriul corp in spatiu, si nu iti misti doar membrele, obtii un nivel mult mai mare de activare neuromusculara, ceea ce duce la un stimul mai mare. Te-ai uitat vreodata la bratele gimnastilor? E clar..daca vrei brate mai mari, ia-te dupa ei.

2. Varietate!

Pentru crestere maxima, trebuie sa faci atat seturi cu greutati mai mari (6-10 repetari), dar si cateva seturi cu greutati mai mici si repetari mai multe (11-15, chiar 20). Varietatea este cheia atunci cand vrei brate mai mari.

3. Nu uita de antebrate!

Daca bicepsul tau nu a mai crescut de ceva vreme, incearca sa iti antrenezi antebratele. Cateodata, antebratele raman putin in urma cu dezvoltarea. Adu-le “la zi”, si o sa vezi si progres la biceps.

4. Inlocuieste!

Flexiile cu bara pot sa streseze destul de mult incheieturile. Ganterele sunt la fel de eficiente, si mai sigure. Nu te chinui sa faci flexii cu bara daca te dor incheieturile, doar pentru ca ai auzit ca sunt cele mai bune exercitii pentru biceps. Nu se merita!

5. Periodizeaza!

Incearca sa iti antrenezi bratele de 3 ori pe saptamana pentru o luna, apoi de doua ori, si apoi o data, in a treia luna. E un plan de periodizare bun, si timpul e prea scurt pentru a ajunge la supraantrenament.

6. Superseturi!

Incearca sa faci, ca superset, un exercitiu de izolare (ex: flexii cu gantera) cu un exercitiu compus spate/biceps, cum ar fi tractiunile la bara sau la helcometru. Bicepsii tai o sa fie epuizat dupa flexii, dar muschii spatelui te vor ajuta sa storci ultimele rezerve de energie din ei.

7. Contracta!

Incearca sa contracti cat mai tare bicepsul si tricepsul la fiecare serie si fiecare repetare pe care o faci, indiferent de exercitiu. Asta o sa duca la o recrutare a unui numar mai mare de fibre musculare, ceea ce o sa duca la o crestere maxima a muschiului lucrat.

8. Pompeaza!

La sfarsitul antrenamentului pentru biceps si triceps, incearca sa ii “pompezi” cat mai mult posibil, cu exercitii de izolare si repetari intre 15 si 20. “Pomparea” nu inseamna altceva decat un flux de sange crescut catre muschi, care asigura nutrientii necesari unei cresteri maxime.

9. Creste greutatile!

Am mai zis-o, dar trebuie sa o repet: intotdeauna incearca sa cresti incarcarea (greutatile folosite) la toate exercitiile pentru biceps si triceps. Daca faci flexii cu ganterele de 10 kg acum, ai face bine ca pana la anul sa faci cu cele de 15. Altfel, bratele tale vor arata exact la fel.

10. Mananca!

Serios. Daca nu mananci destul incat sa cresti in greutate, o sa fie aproape imposibil sa obtii brate mai mari. Se zice ca trebuie sa cresti 3 kg in greutate, pentru fiecare centimetru in plus la brate. Nu stiu daca e chiar asa, dar asta arata clar cat de importanta e alimentatia.

Astea au fost. Sper sa nu ma dai in judecata dupa asta, sa zici ca ti-am provocat daune materiale, si ca a trebuit sa iti schimbi toata garderoba, pentru ca bratele tale au devenit prea mari pentru tricourile si camasile pe care le ai! :)

"Sharing is caring - da mai departe! "

Comentarii

  1. alex spune:

    De 3 ori pe saptamana?E un muschi ca toate celelalte…Pe culturism.ro zice o data le saptamana sa aiba timp sa se refaca(timpul de refacere fiind de 4-5 zile deci o saptamana pt crestere)..Ce facem aici.Dupa cine sa ma iau?Si inca ceva.Cum sa iau un greutate daca eu vreau sa scap de ea…Poi daca iau in greutate la anii mei si ajung pe la 75-80aia de la scoala cum sunt ei buti si nu stiu boaba despre antrenament o sa zica baaa ce te-ai ingrasat…Cum sa dau grasimea de peste tot jos si in acelasi timp sa si cresc bratele…Cu cardio si mancare multa sau mancare putina :) ).Scuze ca am scris prea mult…Multe nelamuriri.

    • Bogdan spune:

      deci se fac cate 5 seerii a cate repetari vrei cred ca 10 ar fi mai bine si antrenezi biceps si triceps de 3 ori pe saptamana dar nu ca prostu doar 20-25min.baga in lista ta bogdi.bogda@yahoo.com si vb acolo ok?

    • Stefan Radu spune:

      Ca idee generala, cel mai eficient este sa iti antrenezi bratele o data pe saptamana. DAR, si este un mare DAR, cand ajungi la un platou (progresul se opreste), poti sa incerci si aceasta tehnica, de crestere a numarului de antrenamente saptamanal.

      Oricum, e o tehnica care o recomand doar pe termen scurt, pentru a “reaprinde” scanteia de crestere.

      A doua idee este sa cresti in greutate, dar in MASA MUSCULARA, nu in grasime. Sigur, daca mananci tot ce vezi o sa cresti in greutate, dar o sa arati ca un butoi. Toata treaba e sa mananci CE TREBUIE pentru masa musculara. In felul asta, o sa iti creasca si bratele.

      PS: Lasa-i pe “aia de la scoala” si concentreaza-te pe cum vrei TU sa arati. Spor!

  2. alex spune:

    Bun subiectul de discutie oricum…imi place.App,cum sunt flotarile la paralele?

  3. Popescu Cristian spune:

    Salut. Foarte interesant articolul,o sa pun in practica cele de mai sus !

  4. Pingback: Old Click » Utile: Cinci ingrediente neasteptate din dieta noastra de zi cu zi: arsenic, insecte, lemn si plumb; Afla cum iti poti curata ficatul natural, in noua zile; Cat cantaresc bacteriile pe care le gazduiesti si cum iti afecteaza sanatatea; Z

  5. Pingback: Utile: Cinci ingrediente neasteptate din dieta noastra de zi cu zi: arsenic, insecte, lemn si plumb; Afla cum iti poti curata ficatul natural, in noua zile; Cat cantaresc bacteriile pe care le gazduiesti si cum iti afecteaza sanatatea; Zece secrete pentru

  6. Bogdan spune:

    Salut stefan mam hotarat sa urmez programul piept ca o armura cat timp sa il urmez?In cat timp o sa vad rezultate?

    • Stefan Radu spune:

      Salut, Bogdan! Eu recomand sa urmezi orice program de antrenament cel putin 10-12 saptamani, ca sa ai timp sa vezi rezultatele. Spor!

      • Bogdan spune:

        Multumesc!Am un nou program de definire:Ziua 1
        Impins cu ganterele 2 seturi 10 repetari
        Impins cu ganterele din inclinat 3 seturi 10-8-6
        Impins cu ganterele declinat 2 seturi 10 repetari
        Fluturari cu ganterele din inclinat 2 seturi 8-10 repetari
        30min sac de box
        Reducerea tesutului adipsos:

        Burpees* 20 Repetari
        Flotari* 10 Repetari
        Genoflexiuni cu bratele ridicate* 50 Repetari

        Tonifiere:

        Tractiuni la bara fixa* 10 Repetari
        Flotari* 20 Repetari
        Fandari cu pasire* 20 de pasi
        Abdomene* 30 de repetari
        De 3 ori
        zIUA 2
        Reducerea tesutului adipsos:

        Burpees* 20 Repetari
        Flotari* 10 Repetari
        Genoflexiuni cu bratele ridicate* 50 Repetari

        Tonifiere:

        Tractiuni la bara fixa* 10 Repetari
        Flotari* 20 Repetari
        Fandari cu pasire* 20 de pasi
        Plansa Fronatla 30 sec
        De 5ORI
        zIUA 3
        Reducerea tesutului adipsos:

        Burpees* 20 Repetari
        Flotari* 10 Repetari
        Genoflexiuni cu bratele ridicate* 50 Repetari

        Tonifiere:

        Tractiuni la bara fixa* 10 Repetari
        Flotari* 20 Repetari
        Fandari cu pasire* 20 de pasi
        Abdomene* 30 de repetari

        de 4 ori si la fiecare antrenament 30min kickboxing la sac e bun???Si mai o intrebare cate kg de grasime sunt 9 cm in talie?

  7. Dumitru Alexandru spune:

    Da, este foarte mult sa antrenezi bratele de 3 ori pe saptamana chiar si pe termen scurt. De ce spun asta? Simplu. Cand bratele sunt lucrate puternic, apare febra musculara care tine 3-4 zile uneori 5 depinde. Nu se poate lucra pe febra, spun din proprie experienta. Totusi, cine poate, e bine sa incerce. Ideea este buna in principiu, trebuie sa dai acea scanteie sa repornesti muschiul. O seara buna

  8. seeb spune:

    eu am facut 2 luni flotatri ,abdomene ,genoflexiuni ,trctiuni ,ridicari pe varfuri! nu am observat nici o schimbare!!! si mam lasat!! as vrea sa ma apuc din nou!! dar nu as vrea sa am acelasi rezultat!! ce e de facut?

  9. felix spune:

    Mersi pt tot am sa încerc si eu sa vad cum evoluez

  10. andrei spune:

    luati creatina! 5 g inainte cu o ora! apoi antrenament! si va faceti bine!

  11. cornel spune:

    frumos!
    merci fain!

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

* (optional)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>


CAUTA ARTICOL

Sa socializam !

Calendar evenimente sportive

Arhiva

Suntem FINALISTI !!!

Finalist roblogfest 2012

Allblogs

Bloguri, Bloggeri si Cititori

CC

Powered by Adonis Software
Copyright © 2011 HunkBody.ro. Toate drepturile rezervate.