"Masa musculara strategica pentru un corp musculos si suplu, fara sa devii sclavul salii sau al bucatariei"
secretele masei musculare

3 reguli pentru a depasi “pragurile” din evolutia ta fizica

depaseste pragurile

Probabil cel mai rau sentiment din lume. Te antrenezi din greu, iti urmezi planul de alimentatie, dar nu mai obtii rezultate. Ti s-a intamplat chestia asta?

E asa de frustrant..Orice ai face, orice ai incerca, nu poti sa treci de nivelul actual.

Stai asa..Inainte sa crezi ca e ceva in neregula cu tine, trebuie sa stii ca TOTI cei care se antreneaza trec prin asta..Chiar si atletii olimpici sau culturistii profesionisti..

Din fericire, exista solutii…Si o ti le dau pe cele mai bune 3, care sa te ajute sa treci de acest “prag” si sa continui sa faci progrese.

1) Schimba-ti programul des – dar nu PREA DES

Daca iti schimbi programul de la o saptamana la alta, nu o sa ai timp sa faci progrese cu el. La fel, daca iti schimbi programul o data pe an, corpul tau o sa se obisnuiasca cu stimulul si nu va mai avea motive sa creasca. Ideal e sa iti schimbi programul o data la 10-12 saptamani. In felul asta ai timp suficient sa faci progrese cu programul curent, si schimbi stimulul muscular destul de des incat sa fii intr-o permanenta “adaptare” si crestere musculara.

2) Faci prea mult!

Ai prieteni care se antreneaza mai rar ca tine, mananca mai “dezordonat”, si tot au rezultate mai bune ca tine? Asta poate sa te demotiveze grav..Mai ales daca te antrenezi zilnic, si nu ti-ai luat o zi libera de cateva luni..

Ah, stai..Asta e problema!

Progresele nu se fac numai cand calci pedala “la blana” mereu. Trebuie sa stii si cand sa o lasi mai moale. Corpul are nevoie de refacere ca sa creasca. Muschii nu cresc in sala, ci atunci cand te odihnesti si te alimentezi corespunzator.

3) Ia-ti un partener de antrenament!

E posibil ca “pragul” la care ai ajuns sa insemne ca ai intrat intr-o rutina cu antrenamentul, faci aceleasi exercitii mereu, folosind aceleasi greutati. Un partener de antrenament motivat te poate ajuta sa cresti greutatile (te poate ajuta la ultimele repetari), sau iti poate arata exercitii noi. Plus ca putina competitie nu strica niciodata, sa te faca sa dai ce ai mai bun din tine.

Astea sunt 3 reguli care o sa te ajute sa depasesti “pragurile” evolutiei tale fizice, si sa iti duci corpul la urmatorul nivel. Spor!

"Sharing is caring - da mai departe! "

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

* (optional)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CAUTA ARTICOL

Sa socializam !

Calendar evenimente sportive

Arhiva

Suntem FINALISTI !!!

Finalist roblogfest 2012

Allblogs

Bloguri, Bloggeri si Cititori

CC

Powered by Adonis Software
Copyright © 2011 HunkBody.ro. Toate drepturile rezervate.