"Masa musculara strategica pentru un corp musculos si suplu, fara sa devii sclavul salii sau al bucatariei"
secretele masei musculare

7 pasi pentru a-ti creste nivelul de testosteron ( natural )

Creste nivelul de testosteron

Testosteronul este unul dintre cei mai puternici si mai anabolici hormoni naturali, si are nenumarate beneficii.

Pe langa faptul ca este principalul combustibil al performantelor sexuale masculine, testosteronul joaca un rol critic in sanatatea masculina, ajuta la cresterea densitatii oaselor si a masei musculare, creste nivelul de energie, controleaza nivelul de grasime din corp si duce la o mai mare incredere in capacitatile proprii.

Asadar, cresterea nivelului de testosteron in mod natural trebuie sa fie printre primele scopuri ale oricarui barbat care vrea sa isi imbunatateasca sanatatea, perfomanta si sa isi construiasca un corp atletic si musculos.

Cum crestem natural nivelul de testosteron

Chiar daca productia de testosteron are si o componenta genetica, si inca nu putem controla genele, putem influenta trei factori care pot duce la cresterea nivelului de testosteron din corp: exercitiile fizice, nutritia si suplimentele alimentare.

Multi doctori endocrinologi recomanda sa iti testezi nivelul de testosteron imediat, daca ai un libido scazut. Daca nivelul e la limita (optim este 270-1100 nanograme/decilitru, in functie de metoda de testare), se recomanda sa cresti acest nivel cu exercitii, slabire, controlul stress-ului, nutritie si odihna, inainte de a apela la o terapie cu hormoni. Cu cat incepi mai devreme sa cresti si sa mentii un nivel optim de testosteron intre 20 si 30 de ani, cu atat ai mai multe sanse sa ai un nivel ridicat si mai tarziu.

Sa vedem 7 strategii pentru a creste nivelul de testosteron in siguranta:

1. Mananca pro-testosteron

Pentru a iti creste nivelul de testosteron, este crucial sa mananci mancaruri bogate in mineralul zinc. Zincul a mai fost numit si “mineralul barbatului”, si nu intamplator. El poate influenta pozitiv productia de testosteron. Pe langa faptul ca sunt bogate in zinc, unele mancaruri, precum carnea de vita, sunt bogate si in vitamine de tip B, in timp ce altele, precum nucile si semintele, contin grasimi sanatoase si reduc inflamatia cauzata de stress-ul zilnic din timpul exercitiilor. De asemenea, promoveaza o recuperare rapida si refacerea tesutului muscular.

Cele mai pro-testosteron mancaruri sunt: scoicile, puiul, vita, iaurtul degresat, painea integrala, nucile, semintele.

2. Consuma multe legume crucifere..

..cum ar fi varza, broccoli sau conopida, care pot creste nivelul de testosteron. Aceste legume au un continut ridicat din compusul chimic Indol-3-Carbinol. Cercetarile au aratat ca I3C actioneaza asupra enzimelor care metabolizeaza testosteronul. Acestea au rolul de a elimina estrogenul din corp prin tractul urinar. In plus, puterea antioxidanta a acestor legume contribuie la cresterea masei musculare.

3. Alatura-te “clubului meditaraneean”

Daca s-ar face un clasament in functie de masculinitate feroce, sansele ar fi ca Grecii, Sicilienii si Cipriotii sa fie in varf. Asa ca nu trebuie sa ne mire faptul ca o dieta asemanatoare cu cea mediteraneeana, in care 25-40% din caloriile zilnice sunt grasimi, este optima petnru cresterea nivelului de testosteron. Interesul pentru dieta mediteraneeana a inceput in anii ’60, cand cercetarile au aratat ca oamenii care traiau in regiuni in care se cultivau maslinele traiau mai mult, aveau mai putine boli de inima si atacuri cardiovasculare, precum si mai putine cazuri de cancer (inclusiv cancer de prostata, al doilea cel mai letal pentru barbati).

Mare parte din grasimile din dieta mediteraneeana provin din uleiul de masline, ceea ce inseamna ca majoritatea sunt monosaturate. Proteinele provin din peste, oua si branza. Carbohidratii provin din paine integrala, paste, orez, precum si din fructe si legume proaspete. Acest tip de dieta are putine grasimi saturate si practic nici un fel de carbohidrati rafinati.

4. Adauga nuci la prima si ultima masa a zilei

Nucile sunt bune pentru “nucile” tale. Mai multe studii insista asupra faptului ca consumul de grasimi, in special monosaturate, creste nivelul de testosteron. Nucile de toate felurile (alune, migdale, caju, nuci) contin grasimi sanatoase, precum si acizi grasi esentiali pentru cresterea nivelului de testosteron. Daca mananci un pumn de nuci pe zi, vei avea o dieta echilibrata si iti vei creste nivelul de testosteron.

5. Fa mai mult sex dimineata

Pe langa faptul ca vei arde calorii inca de dimineata, numai faptul ca ai o erectie iti creste nivelul de testosteron. Si oricum, dimineata cand te trezesti, nivelul de testosteron e ridicat, asa ca sexul de dimineata iti va creste si mai mult acest nivel.

6. Las-o mai moale cu bautura

Pentru a mentine un nivel sanatos de testosteron, si a avea erectii de otel, cel mai bine e sa te opresti dupa doua pahare de alcool. Bautul in exces iti prabuseste nivelul de testosteron. Alcoolul afecteaza sistemul endocrin, si face ca testiculele sa nu mai produca hormonul masculin. Alcoolul are de asemenea efecte de ingrasare si distrugere a tesutului muscular, fiind in legatura directa cu hormonul catabolic cortizol.

7. Lasa net-ul la 3 dimineata

Un indicator bun al nivelului de testosteron este erectia de dimineata. Daca dormi mai putin de 7-8 ore pe noapte, ritmul tau circadian poate fi afectat serios. De aceea nu e de mirare ca nivelul de testosteron e cel mai ridicat dimineata, dupa un somn bun. Asa ca daca muncesti pana tarziu, stai noaptea pe net sau pierzi noptile prin cluburi, sa nu fii socat cand libidoul tau incepe sa se prabuseasca. Incearca sa dormi cel putin 7-8 ore pe noapte.

"Sharing is caring - da mai departe! "

Comentarii

  1. Luc spune:

    Am citit articolul si asi vrea un sfat pentru punerea in greutate cat mam chinuit sau repede la loc

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

* (optional)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CAUTA ARTICOL

Sa socializam !

Calendar evenimente sportive

Arhiva

Suntem FINALISTI !!!

Finalist roblogfest 2012

Allblogs

Bloguri, Bloggeri si Cititori

CC

Powered by Adonis Software
Copyright © 2011 HunkBody.ro. Toate drepturile rezervate.