"Masa musculara strategica pentru un corp musculos si suplu, fara sa devii sclavul salii sau al bucatariei"
secretele masei musculare

Antrenamentul lui Arnold pentru biceps (cu POZE)

arnold-schwarzenegger-antrenament-biceps

Unul dintre “secretele” lui Arnold, care l-au ajutat sa isi construiasca acele brate masive pentru care a intrat in istorie (chiar si comparat cu bodybuilderii din ziua de azi), a fost o combinatie speciala de exercitii care lucreaza bicepsul din toate unghiurile..

Combinatia e compusa din trei tipuri de exercitii: “Mid-Range”, “Complet intins”, si “Contractie de varf”.

Am postat mai jos un exemplu de antrenament complet pentru biceps, care foloseste toate cele trei tipuri de exercitii, si o sa te ajute sa obtii brate care “rup” maneca tricoului.

Dar, inainte de asta, hai sa iti zic parerea mea despre antrenamentul pentru biceps. In general, pentru grupele mari (piept, spate, picioare), intotdeauna iti recomand sa incerci sa cresti greutatile. E clar ca un muschi mai puternic este un muschi mai mare.

Pentru brate, cresterea greutatilor e mai dificila. E mult mai usor sa adaugi 5 kg pe bara cand deja faci impins la piept cu 60 kg, decat sa adaugi 5 kg pe bara cand faci flexii cu bara cu 10 kg pe fiecare parte.

Asa ca va trebui sa te concentrezi mai mult pe forma corecta, si pe folosirea la maxim a fibrelor musculare. Trebuie sa te gandesti ca bicepsul, de exemplu, e lucrat cu toate exercitiile de tip “ramat”.

Ok, acum ca am stabilit si asta, hai sa vedem exemplul de antrenament si cum te poate ajuta sa obtii “the guns”.

Arnold Schwarzenegger Barbell Curls

Flexii cu bara

(Exercitiu “Mid Range”)

“Mid Range” inseamna “jumatatea miscarii”. Cea mai mare tensiune asupra muschiului e aplicata in partea de mijloc a miscarii.

Fa 4 serii a cate 8-12 repetari.

 

Arnold Schwarzenegger Incline Dumbbell Curls

Flexii cu gantere la banca inclinata

(Exercitiu “Complet intins”)

Tensiunea cea mai mare asupra bicepsului este in partea de jos a miscarii, unde muschiul este complet intins.

Fa 3 serii a cate 8-12 repetari.

 

Arnold Schwarzenegger Concentration Dumbbell Curl

Concentration Curls

(Exercitiu “Contractie de varf”)

Tensiunea cea mai mare asupra bicepsului apare in pozitia “de varf” a miscarii, cand muschiul este complet incordat.

Fa 3 serii a cate 10-12 repetari.

Am incercat acest tip de antrenament, si am obtinut rezultate foarte bune. Inainte faceam mai mult exercitii de tip “mid-range”, dar de cand am adaugat si celelalte doua tipuri de exercitii, am facut progrese remarcabile.

Incearca acest tip de antrenament, si zi-mi mai jos cum ti se pare. Spor!

"Sharing is caring - da mai departe! "

Comentarii

  1. andrei spune:

    in combinatie cu 5g de creatina si 2 cupe a 40 g masura de ideal protein de la redis! oare iese ceva?

  2. runceanu florin spune:

    felicitari pentru articole!

  3. Vali spune:

    Mersi pt. material si iti doresc multa bafta in tot ce intreprinzi !!!

  4. suciu alexandru spune:

    Vreau sa incep sa lucrez la corpul meu.Am 16 ani si vreau sa devin model.

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

* (optional)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CAUTA ARTICOL

Sa socializam !

Calendar evenimente sportive

Arhiva

Suntem FINALISTI !!!

Finalist roblogfest 2012

Allblogs

Bloguri, Bloggeri si Cititori

CC

Powered by Adonis Software
Copyright © 2011 HunkBody.ro. Toate drepturile rezervate.