"Masa musculara strategica pentru un corp musculos si suplu, fara sa devii sclavul salii sau al bucatariei"
secretele masei musculare

Cum pun muschi starurile de la Hollywood (programul de antrenament al lui Christian Bale)

christian-bale-transformare-fizica

Ce au in comun Will Smith (in “Ali” si “I am legend”), Gerard Butler (in “300″), Ryan Reynolds (pentru “Blade:Trinity” si “Green Lantern”), Robert Downey Jr (pentru “Iron Man”) sau Christian Bale?

Toti au reusit transformari fizice impresionante. Fiecare dintre ei era in forma decenta inainte sa inceapa transformarea, dar nu aveau corpuri iesite din comun.

Totusi, cand si-au dat jos tricourile in aceste roluri si si-au aratat corpurile musculoase si definite, toata lumea s-a intrebat, “Cum au reusit? Cum au pus atata masa musculara si au ajuns asa de definiti, intr-un timp atat de scurt ?”

Poate cele mai impresionante transformari fizice pentru roluri diferite le-a reusit unul dintre actorii mei preferati, Christian Bale. Bale este un actor in adevaratul sens al cuvantului. De fiecare data cand joaca, intra cu adevarat in pielea personajului, pana in cele mai mici detalii.

Si Christian Bale isi ia antrenamentul fizic pentru rol foarte in serios. Greutatea lui a fluctuat radical de mai multe ori:

1) 94 kg definit in American Psycho
2) Un muncitor de 58 de kg care suferea de insomnie in “The Machinist”
3) Starul de 90 kg din “Batman Begins”
4) Rolul de 63 kg in Resuce Dawn
5) Inapoi la 95 kg definit pentru “Batman – The Dark Knight”
6) Inapoi la 67 kg pentru a il juca pe Dickie Ecklund in “The Fighter”
7) Iarasi la 90+ kg pentru a treia serie din Batman

Desi nu recomand fluctuatii asa de mari de greutate, Bale a adus arta de a pune masa musculara si de a arde grasime la o stiinta exacta. Atunci cand vrea sa puna masa musculara, Bale foloseste asa numita dieta 1:2:3, in care mananca 1 gram de grasimi sanatoase, pentru fiecare 2 grame de proteina, pentru fiecare 3 grame de carbohidrati. Bale mananca la fiecare 2-3 ore, sa se asigure ca isi asigura tot necesarul de nutrienti, si metabolismul ramane ridicat pe tot parcursul zilei, ca sa arda grasime.

Programul de antrenament al lui Christian Bale

arata in felul urmator, cu 3 zile de antrenament, urmate de o zi mai lejera:

Ziua 1:

Superset de tractiuni si ramat la scripete: 4 seturi de 10-12 repetari.
Ridicari ale halterei la piept: 4 seturi cu greutate crescatoare – 12, 10, 8, 6 repetari
Ramat cu haltera : 4 seturi cu greutate crescatoare – 12, 10, 8, 6 repetari

Ziua 2:

Sprinting: 5 seturi de 30 metri, urmate de 5 seturi of 40 metri. Pauza 60 sec intre seturi
Sarituri cu genunchii la piept : 4 seturi de 10 repetari.
Fandari: 4 seturi de 10 repetari.

Ziua 3:

Fluturari cu gantere : 3 seturi de 12 repetari
Impins cu bara : 3 seturi de 12 repetari.
Flotari pe mingea medicinala: 4 seturi de 10 repetari.
Triceps la helcometru: 4 seturi de 10 repetari.
Indreptari : 4 seturi cu greutate crescatoare – 12, 10, 8, 6 repetari

Ziua 4:

10-20 ture de bazin inot si 30 minute stretching.

Sigur, o sa zici ca a avut la dispozitie antrenor personal, bucatar, nutritionist, si destul timp sa se antreneze de 5-6 ori pe saptamana. E adevarat, dar asta nu inseamna ca noi nu putem sa obtinem rezultate asemanatoare – doar ca va dura ceva mai mult. Ingredientul secret este CONSECVENTA. Trebuie sa ai motivatia necesara. Fiecare dintre actorii de mai sus a folosit o alta metoda de antrenament, dar toti au avut “consecventa” in comun.

Sa ajungi musculos de definit e la fel de mult un proces mental, pe cat e fizic. Nu e un secret ca e nevoie de antrenament intens si nutritie adecvata ca sa obtii un corp de invidiat.

"Sharing is caring - da mai departe! "

Comentarii

  1. mijansky spune:

    Un supravietuitor de 58 kg al unui lagar de concentrare in “The Machinist”

    Nu are absolut nici o legatura cu nici un lagar. Era un om ce a comis o crima si suferea de insomnie, asta daca vreti sa stiti si cum sa ajungeti asa :)

  2. Laur spune:

    Ce inseamna mai exact “Ridicari ale halterei la piept”?

    • Stefan Radu spune:

      Daca te-ai uitat la concursurile de haltere, la stilul “aruncat”, ai vazut ca halterofilii ridica haltera de la podea, si o pun pe piept – in prima faza (apoi o ridica deasupra capului). Aceasta prima faza este “ridicarea halterei la piept”.

  3. Bogdan spune:

    in cat timp a reusit astea?

  4. isaki spune:

    Ai uitat sa specifici ca multe staruri de la hollywood pun muschi cu ajutorul steroizilor.oare nu e valabil si in cazul lui?ca prea pune el muschi cand vrea so cat vrea.

    • Stefan Radu spune:

      Isaki, nu o sa fac presupuneri despre lucruri pe care nu le cunosc. Sigur, e posibil ca unii dintre ei sa foloseasca si steroizi, dar la fel, e foarte posibil sa obtii aceste rezultate si natural (mai ales cu toate resursele lor: bani, timp, antrenori personali, bucatari, etc).

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

* (optional)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CAUTA ARTICOL

Sa socializam !

Calendar evenimente sportive

Arhiva

Suntem FINALISTI !!!

Finalist roblogfest 2012

Allblogs

Bloguri, Bloggeri si Cititori

CC

Powered by Adonis Software
Copyright © 2011 HunkBody.ro. Toate drepturile rezervate.