"Masa musculara strategica pentru un corp musculos si suplu, fara sa devii sclavul salii sau al bucatariei"
secretele masei musculare

Cum sa arati mai bine ACUM (antrenament de “pompare”)

antrenament-pompare

Da, stiu ca stii..Ti-am zis-o de multe ori..Procesul de adaugare a masei musculare este un proces lent, si e nevoie de disciplina si dedicare (antrenament solid, alimentatie corecta, odihna)..

Dar ce faci daca, sa zicem, tragi din greu la sala de ceva vreme, ai inceput sa ai rezultate bune, si vrei sa arati mai bine ACUM?

Sa zicem ca ai ocazie speciala..Mergi la plaja, la piscina, sau la o intalnire fierbinte?

N-ai vrea sa arati pe jumatate de bine pe cat ai putea. Vrei sa faci cea mai buna impresie.

E timpul pentru “pompare”. Ce e pomparea? E acea “umflare” temporara a muschilor, atunci cand ii lucrezi intens. Cand sangele aduce oxigen si nutrienti in muschi, pielea sta sa explodeze, venele devin mai proeminente..

Arnold a spus-o cel mai bine: “Getting a pump feels fantastic. It’s as satisfying to me as cumming is.”

In plus, in acele momente, increderea ta in tine este la cote maxime. Te simti, efectiv, stapanul lumii.

Asta am pregatit pentru tine azi: un antrenament strategic de “pompare”, pentru ocaziile cand vrei sa arati la potentialul tau maxim.

ExercitiuSeturiRepetari
Piept
Impins orizontal cu bara3max
Brate
Flexii cu bara Z410-12
Flexii cu gantere din asezat410-12
Extensii la helcometru pt triceps420
Skullcrushers410-12
Umeri
Ridicari verticale cu gantere din asezat410-12
Ridicari laterale cu gantere din stand410-12

Toate exercitiile se fac cu maxim 1 minut pauza intre seturi.

Iti garantez ca la sfarsit o sa fii gata sa cuceresti lumea.  Argghhhhhh!!!!

"Sharing is caring - da mai departe! "

Comentarii

  1. Paul spune:

    Salut Stefan Radu! nu ai un program de exercitii cu aceasi efect dar pe care l-as putea face acasa?!

  2. Marius spune:

    Este adevarat , te simti super cand esti pompat . Dar pacat ca dureaza foarte putin . La mine dureaza maxim 20 min ……

  3. Pingback: Stirile Online » Utile: Alimentele de vara iti dau un tonus de invidiat; Sapte simptome ale ochilor pe care nu trebuie sa le ignori; Aspirina poate preveni aparitia cancerului de colon si stomac; Tu stii ce presupune o alimentatie corecta?

  4. Stan spune:

    mereu articole de milioane! merci!

  5. samu18 spune:

    salut stefan . stiu ca ti-am mai scris , eu am hernie inghiunala nu coplicata cam de 2 luni . nush daca e bn sa fac abdomene , dupa cum sti fac multe abdomene , nu ma doare cand le fac nu simt nimic nu am nici o prb merg la sala trag la fel de tare numai ca nu incordez abdomenu cand trag . vreau sa ma ajuti :D ce parere ai sa mai fac abdomene ???

  6. Alex spune:

    Foarte util articolul.Bravo !

  7. Poolie spune:

    Am sa folosesc si eu acest tip de antrenament, pt ca imi place acea senzatie de umflare a muschilor. Felicitari pt articol !

  8. Ana spune:

    Buna! Sunt fata si iti urmaresc blogul cu placere si gasesc o gramada de informatii de aici extrem de folositoare. Vroiam sa te intreb ce parere ai de kangoo jumps . Eu am slabit 10 kg in 3 luni + o mica dieta, de fapt o alimentatie corecta, eliminand toate alimentele daunatoare.

    • Stefan Radu spune:

      Buna Ana,

      Felicitari pentru rezultatele foarte bune.

      Eu sunt de parere ca orice te face sa te misti, si ITI PLACE, e foarte bun. Cunosc multe fete care fac Kangoo Jumps, si chiar am auzit ca exista o stare numita “Kangoo High” (un fel de placere data de endorfinele eliberate in timpul sariturilor).

  9. Eugeniu spune:

    nu prea inteleg care e rolul acestui antrenament de pompare, cred ca poate fi util doar in cazul in care as vrea sa pozez, in rest ….Daca vreau sa ma duc la piscina sau la o intilnire sa fac antrenamentul acesta? Pai dupa antrenament trebuie sa mananc, sa ma spal etc si mi se “desumfla muschii”

  10. Eugeniu spune:

    totusi am sa incerc pentru poze :-)

  11. Alex spune:

    E foarte tare sa fi pompat! Te simti bine si arati bine iar increderea in tine sparge limitele cand te uiti in oglinda.

    In plus aceste exercitii de pompare daca le faci in mod regulat iti dezvolta foarte tare forta in regim de rezistenta si forta exploziva.

    Boxerii, luptatorii, cei care se bat in cusca fac foarte multe exercitii de genul acesta.

    Asa ca spor la treaba!

  12. Cosmin spune:

    Salut,

    Urmarescu cu placere blogul tau. Pt pompare maxima la piept (Impins orizontal cu bara) ce greutate trebuie folosita pt max de repetari? La mine 1RM(greutatea cu care pot face o repetare corecta)= 70kg.

  13. Marius spune:

    Intr-adevar, atunci cand ai “nevoie urgent”, merge o pompare:)) Numai bine! Stima!

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

* (optional)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CAUTA ARTICOL

Sa socializam !

Calendar evenimente sportive

Arhiva

Suntem FINALISTI !!!

Finalist roblogfest 2012

Allblogs

Bloguri, Bloggeri si Cititori

CC

Powered by Adonis Software
Copyright © 2011 HunkBody.ro. Toate drepturile rezervate.