"Masa musculara strategica pentru un corp musculos si suplu, fara sa devii sclavul salii sau al bucatariei"
secretele masei musculare

Cum sa iti cresti nivelul de testosteron cu exercitii fizice

antrenament-prizonieri-testosteron

Te-ai intrebat vreodata cum de ajung prizonierii din inchisori atat de bine facuti?

Te-ai gandit ca alimentatia lor nu e chiar optima, ca nu iau suplimente si nu au aparate sofisticate la care sa se antreneze?

De fapt, cam tot ce fac este impotriva sfaturilor traditionale care zic sa consumi 2 grame de proteina per kilogram corp, sa nu te antrenezi mai mult de 3-4 zile pe saptamana, sa bei apa non-stop, sa iei suplimente, si sa nu te antrenezi mai mult de 45 de minute pe zi.

Hai sa iti zic care e secretul. TESTOSTERONUL. Cel mai anabolic hormon din corpul uman, care te ajuta sa pui masa musculara rapid, sa iti cresti densitatea oaselor si sa iti micsorezi procentul de grasime din corp.

De obicei, cei care ajung la inchisoare au oricum un nivel destul de mare de testosteron (ceea ce duce la o agresivitate crescuta). Dar, cand ajung intr-un mediu in care agresivitatea e la ea acasa, si trebuie sa iti pazesti constant spatele, nivelul testosteronului “explodeaza”.

E o chestie de supravietuire. Daca esti mic, toti se iau de tine. De asta ii vezi de obicei pe prizonieri antrenandu-se afara, in curte, cu greutati rudimentare si exercitii compuse.

 

Am scris un articol in care iti aratam “7 pasi pentru a iti creste nivelul de testosteron – in mod natural“. In acel articol, am vorbit mai mult despre cum influenteaza alimentatia nivelul de testosteron.

Nu o sa iti recomand sa ajungi la inchisoare ca sa iti cresti nivelul de testosteron. Mai bine o sa iti vorbesc despre cum influenteaza exercitiile fizice productia si nivelul de testosteron din corp, si cum te poate ajuta asta sa obtii corpul musculos si suplu pe care ti-l doresti.

Cum influenteaza exercitiile fizice nivelul de testosteron

Atat lipsa activitatii fizice, cat si activitatea fizica in exces (supra-antrenamentul) vor duce la scaderea nivelului de testosteron din corp. Exercitiile fizice afecteaza direct productia de testosteron, prin stimularea glandei pituitare, in timp ce incetinesc descompunerea testosteronului existent.

Durata, intensitatea si frecventa exercitiilor vor determina nivelul de testosteron din organism. Nivelul creste cel mai mult cu activitati intense, de scurta durata, si scade pentru activitati cu durata mai lunga, in special antrenamente de tip rezistenta.

Testosteronul este produs in cantitati mai mari atunci cand folosesti greutati mari (care sa iti permita sa faci 5-10 repetari), folosind perioade de odihna de 3-5 minute intre seturi.

Cele mai bune exercitii pentru cresterea nivelului de testosteron

Exercitiile compuse (ca genoflexiunile cu bara, indreptarile, ramatul cu haltera si impinsul cu bara), duc la o productie mai mare de testosteron decat exercitiile de izolare (fluturari, ridicari laterale, etc).

Numai atunci cand folosesti cea mai mare parte a masei tale musculare, vei obtine cea mai mare productie de testosteron. Asa ca trebuie sa iti lucrezi grupele mari de muschi (picioarele, spatele, pieptul), folosind greutati mari.

In mod normal, nivelul de testosteron e mai mare cu 30% dimineata decat seara. Asa ca, daca poti, antreneaza-te dimineata, ca sa profiti de aceasta crestere naturala.

Studiile au aratat ca nivelul de testosteron creste pentru 45-60 de minute, atunci cand te antrenezi. Dupa aceasta perioada, incepe sa creasca nivelul cortisolului (hormonul stress-ului, care duce la pierderea masei musculare), si sa scada nivelul testosteronului. Asa ca iti recomand sa nu te antrenezi mai mult de 45-60 de minute pe sesiune.

Tine minte. Pe langa exercitiile fizice, si ceea ce mananci influenteaza nivelul de testosteron.

Nota: Autorul acestui articol nu a fost niciodata la inchisoare, asa ca tot ce e scris despre regimul de detentie este doar pura speculatie (si vizionarea in exces a serialelor OZ si Prison Break)

"Sharing is caring - da mai departe! "

Comentarii

  1. crossthelimitel spune:

    Sunt foarte curios cum afecteaza nivelul de testosteron practicarea sporturilor de contact. Eu cand fac meciuri la antrenamant simt o adevarata vrie interioara, nu stiu daca e produsa doar de adrenalina sau si de testosteron. Dar stiu ca atunci cand fac exercitii compuse la sala, cu greutati mari, simt exact aceeasi senzatie.

    • Stefan Radu spune:

      Sporturile de contact sunt prin natura lor explozive, intense, cu implicarea tuturor muschilor din corp. Plus “agresivitatea” implicita, sigur ca duce la cresterea nivelului de testosteron. Este practic un mediu asemanator cu cel din inchisoare, numai ca exista reguli, si ai sanse mici sa ajungi cu un cutit infipt in spate:)

  2. Alex Pop spune:

    Foarte tare articolul! Cunosc o mulțime de băiețași de prin cartier care au stat prin “facultate”. Majoritatea au ieșit de acolo mari. Fara suplimente! E tare ca ai bagat si videoul cu puscariasii.

  3. nicolaebeldean spune:

    tare am testoteronul scazut si ma ajutat articolul

  4. geo spune:

    CE TAMPENIE DE ARTICOL!! NIVELUL DE TESTOSTERON ESTE CEL MAI SCAZUT DIMINEATA!!! CEL MAI CRESCUC NIVEL IL ATINGEM INTRE ORELE 16-18…NU ESTE DELOC RECOMANDAT ANTRENAMENTUL INAINTE DE 16

  5. mitica spune:

    Mama cum arata ala de la min 4:42 masiv!

  6. snak spune:

    Eu zic ca e imposibil sa fii atat de mare(cum e cel de la 4:42) fara “scurtaturi”, si atata timp cat ajung telefoane mobile la ei sau droguri poti fi sigur ca ajung si “fiole magice ” :)

    • Stefan Radu spune:

      E posibil, nu zic nu..Dar nu toti sunt asa masivi ca cel de la 4:42. Si cand n-ai altceva de facut decat sa te antrenezi, sa mananci si sa stai in “camera”, poti sa te faci destul de mare. Mai ales ca viata ta DEPINDE, la propriu, de asta.

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

* (optional)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CAUTA ARTICOL

Sa socializam !

Calendar evenimente sportive

Arhiva

Suntem FINALISTI !!!

Finalist roblogfest 2012

Allblogs

Bloguri, Bloggeri si Cititori

CC

Powered by Adonis Software
Copyright © 2011 HunkBody.ro. Toate drepturile rezervate.