"Masa musculara strategica pentru un corp musculos si suplu, fara sa devii sclavul salii sau al bucatariei"
secretele masei musculare

De ce ( NU ) te antrenezi? ( motivatie personala )

some_motivation_requiredu2sdetail

E din nou acea perioada a anului..Perioada in care te gandesti doar la cadouri, prieteni, familie, relaxare si mese pline de bunatati.

Bineinteles, tot acum e si o perioada de reflectie personala, ce ai facut bine anul trecut, ce ai facut rau, ce vrei sa schimbi la anul, ce planuri de viitor ai. Inevitabil apare bine cunoscuta “lista de dorinte pentru anul nou”.

As pune pariu cu voi toti ca cel putin o “dorinta” e legata de fitness si sanatate. Poate vrei sa dai jos cateva kilograme, poate vrei sa pui ceva muschi, poate vrei sa ai mai multa energie, sa ai mai multa forta, sa scapi de stress..

Sau pur si simplu, sa arati mai bine la bustul gol..

Despre asta vreau sa iti vorbesc azi. Despre motivatie. Scenariul care il vad cel mai des de cand ma duc la sala e urmatorul. Pe 3-4 ianuarie, imediat cum se deschide, sala e luata cu asalt de ceea ce eu numesc “resolution people”. Sunt oamenii care si-au pus pe lista de dorinte ca vor sa arate mai bine si sa fie mai sanatosi. Sa dea jos ce au pus de sarbatori, sa se “tonifice”, sa puna un pic de masa musculara. Cu hainele de sala nou cumparate si iPodul in urechi, sunt gata sa manance fiare pe paine..

Trec 2-3 saptamani, in care entuziasmul e la maxim, ca nici nu mai ai loc in sala si aparatele sunt mereu ocupate. Proprietarul salii isi freaca mainile de bucurie cand vede cati clienti are. Oamenii transpira, ridica greutati, alearga pe banda si pedaleaza la maxim.

Inevitabil, dupa astea 2-3 saptamani, benzina ti se termina si intervine VIATA. Incepe usor cu “azi nu pot ca ma doare capul”, “e prea frig afara ca sa ies”, “sunt prea obosit de la munca, ma duc maine sigur” (vezi si cele mai frecvente 8 scuze si cum sa le depasesti). Mai trece o perioada in care te simti usor vinovat ca ai renuntat, si apoi prin februarie deja ai uitat despre sala.

CE S-A INTAMPLAT? Cum ramane cu dorinta ta de arata mai bine si de a fi in forma? Iti zic eu. Ti-a lipsit motivatia necesara sa continui. Hai sa vedem cum putem sa schimbam asta, si anul urmator sa treci de la categoria “resolution people” la categoria “musculos si suplu people”.

Gaseste-ti “DE CE -ul” personal

Barbatii au multe motive pentru care se antreneaza : vor sa arate mai bine, sa fie mai sanatosi, sa aiba mai multa forta, sa scape de stress, sa aiba mai multa energie, etc. TU DE CE TE ANTRENEZI? Nu te limita la unul dintre motivele de mai sus. Sapa mai adanc. Daca motivul tau e sa arati mai bine, DE CE? Ca sa ai mai multa incredere in tine? Ca sa fii mai atragator pentru prietena/sotia ta? Insista cu intrebarea “DE CE”, pana cand iti gasesti motivul tau PERSONAL.

Efectul “Johnny Bravo”

efectul Johhny Bravo

Totusi, cred ca majoritatea barbatilor se antreneaza in primul rand ca sa arate mai bine (sa nu imi spui ca faci impins la piept cu 100kg ca sa fii mai sanatos si sa scapi de stress, ca nu te cred). Este ceea ce eu numesc “Efectul Johnny Bravo”. Asta este motivul pentru care si eu am inceput sa ridic greutati. Nici o haina nu statea calumea pe mine, aratam ca un umeras cu picioare:) (povestea mea). Cand incepi sa vezi primele rezultate, ai tendinta sa devii putin narcisist si sa te flexezi in fiecare oglinda pe care o prinzi (unii nu trec niciodata de faza asta:))

Oricare ar fi motivul pentru care te antrenezi, trebuie sa fie unul strict personal daca vrei sa te tii de exercitii pe termen lung. Un motiv care sa te “pompeze” in zilele in care n-ai nici un chef sa te duci la sala (o sa fie si astfel de zile).

Lasa-mi un comment si zi-mi de ce te antrenezi. Fii sincer.

"Sharing is caring - da mai departe! "

Comentarii

  1. Maximus spune:

    Ma antrenez ca sa imi mentin forma in care sunt acum. Imi place cum arat si chiar daca tu nu prea esti de acord, mersul la sala chiar ma relaxeaza si imi ia acea stare pe care nu prea pot sa o descriu, starea de “neliniste a muschilor”.

    • Stefan Radu spune:

      N-am zis ca nu sunt de acord. Era vorba de motivatia principala – aceea de a arata bine . E clar ca sunt multe alte beneficii (printre care si relaxarea si eliberarea de stress), dar astea sunt beneficii secundare.

  2. Alex spune:

    Salut!

    Imi place sa ma antrenez ca sa fiu puternic. Nu imi place efectiv sa merg la sala dar daca am un motiv dupa cum ai spus si tu am raspuns la intrebarea DE CE? atunci ma duc in fiecare zi cu entuziasm.

  3. Stefan Radu spune:

    Salut!
    Nu e neaparat nevoie sa mergi la sala ca sa devii mai puternic. Poti sa te antrenezi cu orice greutati ai la indemana.

  4. CoOsmyN spune:

    Nu am timp pentru sala , chiar nu am timp , dar am acasa gantere si o haltera , si ma antrenez asa cum pot momentan. Ma antrenez pentru ca vreau sa dau jos din burtica , si sa fac un abdomen frumusel , si sa devin mai puternic.

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

* (optional)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CAUTA ARTICOL

Sa socializam !

Calendar evenimente sportive

Arhiva

Suntem FINALISTI !!!

Finalist roblogfest 2012

Allblogs

Bloguri, Bloggeri si Cititori

CC

Powered by Adonis Software
Copyright © 2011 HunkBody.ro. Toate drepturile rezervate.