"Masa musculara strategica pentru un corp musculos si suplu, fara sa devii sclavul salii sau al bucatariei"
secretele masei musculare

Exercitii pentru piept – Fluturari cu gantere la banca inclinata

exercitii-pentru-piept-fluturari-gantere-banca-inclinata

Dupa cum iti ziceam si in Raportul GRATUIT “Piept Ca O Armura” (pe care il poti descarca introducandu-ti numele si emailul in formularul din partea dreapta), miscarile de impingere (impins cu bara sau gantere) ar trebui sa reprezinte 80% totalul antrenamentului pentru piept.

Restul de 20% ar trebui sa reprezinte miscari de fluturare, care sunt mai mult miscari de izolare a pectoralului. Fluturarile dau latime pectoralului, si lucreaza pieptul dintr-un unghi diferit.

Daca nu stii ce e o miscare de fluturare, imagineaza-ti miscarea pe care o faci cu bratele atunci cand vrei sa iei in brate o persoana mai “dolofana”. Bratele sunt usor indoite, si miscarea este un arc de cerc.

Hai sa vedem, ca de obicei, cateva indicatii si un scurt VIDEO-DEMO, care te vor ajuta sa executi corect fluturarile cu gantere la banca inclinata.

Executia corecta a fluturarilor cu gantere la banca inclinata

1. Aseaza-te pe o banca inclinata, cu spatele bine lipit de ea.

2. Tine doua gantere in maini, cu palmele orientate una spre cealalta.

3. Ridica ganterele deasupra pieptului, pana cand bratele sunt aproape intinse.

3. Coboara ganterele controlat, pe un arc de cerc, pana cand pieptul este bine intins.

4. Ridica ganterele pe acelasi arc de cerc, pana se ating in pozitia de sus.

5. Repeta pentru numarul dorit de repetari.

VIDEO-DEMO – Fluturari cu gantere, la banca inclinata

Sfaturi pentru executia fluturarilor cu gantere, la banca inclinata

1. Aranjeaza banca la un unghi de 30-45 de grade. La un unghi mai mare de atat, deja folosesti mai mult deltoidul anterior.

2. Fiind un exercitiu de izolare, nu trebuie sa folosesti greutati foarte mari. Concentreaza-te mai mult pe incordarea pectoralului in zona de sus a miscarii.

3. Foloseste o miscare completa, lasand ganterele in jos atat cat iti e confortabil.

 

"Sharing is caring - da mai departe! "

Comentarii

  1. TyBy spune:

    Acest video este privat!
    Cred ca nu ai setat ceva bine pe acolo…

  2. Gabi73C spune:

    Am o curiozitate: din declinat, ce parti ale pectoralului s-ar lucra? Sau nici macar n-ar mai fi pt pectorali? Ce-i drept, nu prea am vazut pe nimeni facand asta…

  3. Dli spune:

    Am incercat acum cateva minute da nu am rezistat prea mult :D voua cum va merge?

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

* (optional)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CAUTA ARTICOL

Sa socializam !

Calendar evenimente sportive

Arhiva

Suntem FINALISTI !!!

Finalist roblogfest 2012

Allblogs

Bloguri, Bloggeri si Cititori

CC

Powered by Adonis Software
Copyright © 2011 HunkBody.ro. Toate drepturile rezervate.