"Masa musculara strategica pentru un corp musculos si suplu, fara sa devii sclavul salii sau al bucatariei"
secretele masei musculare

Exercitii pentru piept – Impins cu bara la banca orizontala

exercitii-pentru-piept-impins-bara-banca-orizontala

Toate salile din lume ar trebui sa numeasca ziua de luni, oficial ,”Ziua Mondiala a Pieptului”. Trebuie sa stai la coada ca sa gasesti o banca libera, pentru ca TOATA LUMEA face piept luni seara.

Daca esti unul dintre cei care asteapta sa se elibereze o banca ca sa poti sa faci impins cu bara, felicitari. Esti pe calea cea buna. Atunci cand este facut corect, impinsul cu bara la banca orizontala poate fi unul dintre cele mai bune exercitii pentru dezvoltarea partii superioare a corpului, in cel mai scurt timp posibil.

Impinsul cu bara la banca orizontala lucreaza pieptul, umerii si tricepsul. Ar trebui sa fie un exercitiu de baza in programul tau de antrenament, alaturi de impinsul cu bara la banca inclinata.

Hai sa vedem cateva indicatii care te vor ajuta sa executi corect acest exercitiu, precum si un scurt video-demo:

Sa incepem cu indicatiile:

1.  Stai cu spatele bine lipit de banca, si picioarele pe podea

2. Prinde bara cu o priza putin mai larga decat latimea umerilor

3. Ai grija sa echilibrezi greutatea

4. Ridica bara din suport si indreapta-ti bratele in pozitia de sus

5. Coboara controlat haltera in zona mediana a pieptului

6. Repeta pentru numarul de repetari dorit

VIDEO-DEMO – Impins cu bara la banca orizontala

Sfaturi importante:

Atunci cand executi impinsul cu bara la banca orizontala, trebuie sa tii cont de cateva lucruri importante, ca sa nu te accidentezi. De fapt, aceste sfaturi se aplica la toate miscarile de impingere:

1. Tine bara STRANS tot timpul. O priza stransa (grip), iti asigura o tensiune mai mare in partea superioara a spatelui, antebrate si piept.

2. NU balansa greutatea pe piept.

3. Spatele, soldurile, fesele si picioarele trebuie sa fie incordate.

4. Incalzeste-te bine inainte.

5. Foloseste greutatea potrivita. Roaga un partener de antrenament sa te ajute cand folosesti o greutate mai mare.

Pentru a obtine un piept musculos si definit, varietatea e cheia. Descarca acum raportul meu GRATUIT “Piept Ca O Armura – Ghidul complet al obtinerii unor pectorali de invidiat”, folosind formularul din partea dreapta a paginii.

In acest raport, iti arat tot ce trebuie sa stii despre obtinerea unui piept musculos si definit (cele mai bune exercitii, numar de seturi si repetari, chiar si un exemplu de antrenament complet).

"Sharing is caring - da mai departe! "

Comentarii

  1. Csaby spune:

    Mersi mult de info si felicitari pentru articol!! Sfaturi foarte buna, ca de fiecare data!! :)

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

* (optional)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CAUTA ARTICOL

Sa socializam !

Calendar evenimente sportive

Arhiva

Suntem FINALISTI !!!

Finalist roblogfest 2012

Allblogs

Bloguri, Bloggeri si Cititori

CC

Powered by Adonis Software
Copyright © 2011 HunkBody.ro. Toate drepturile rezervate.