"Masa musculara strategica pentru un corp musculos si suplu, fara sa devii sclavul salii sau al bucatariei"
secretele masei musculare

Exercitii pentru triceps – Extensii la helcometru

exercitii-pentru-triceps-extensii-la-helcometru

Dupa ce ai facut exercitiile cu greutati libere (impins cu bara cu priza ingusta, flotarile la paralele si/sau extensiile cu bara Z), pentru triceps, poti incerca “Extensiile la helcometru”.

Fiind un exercitiu executat la cabluri, solicita mai putin incheieturile, si iti permite sa izolezi mai bine tricepsul, pentru a stoarce ultimele rezerve de energie din el.

La sfarsitul acestui exercitiu, o sa iti simti tricepsul cum “arde”.

Este un exercitiu foarte bun, care ar trebui inclus in orice program de antrenament pentru triceps.

Hai sa vedem cateva indicatii, si un scurt VIDEO-DEMO, care te vor ajuta sa executi corect “Extensiile la helcometru, pentru triceps”.

Executia corecta a extensiilor la helcometru

1. Ataseaza o bara dreapta sau curbata scripetelui de sus al helcometrului.

2. Selecteaza greutatea dorita.

3. Tine spatele drept, apleaca-te usor in fata, apuca bara cu palmele orientate in jos, la o latime egala cu latimea umerilor.

4. Tine partea superioara a bratelor nemiscata, si lipita de corp.

5. Impinge bara in jos, miscand doar partea inferioara a bratelor, pana cand bratele sunt complet intinse.

5. Adu bara, controlat, in pozitia de start.

6. Repeta pentru numarul dorit de repetari.

VIDEO-DEMO – Extensii la helcometru

Sfaturi pentru executia extensiilor la helcometru

1. Concentreaza-te sa iti folosesti tricepsul, controland greutatea in timp ce o cobori.

2. Tine-ti corpul cat mai nemiscat, miscand doar antebratele.

3. Tine spatele drept, capul sus si privirea inainte.

"Sharing is caring - da mai departe! "

Comentarii

  1. Laur spune:

    Foarte bine explicat. Eu il execut cu sfoara insa cred ca o sa-l fac si cu bara,poate il lucreaza putin mai diferit.

    • Stefan Radu spune:

      Da, sfoara lucreaza un pic diferit tricepsul. Asta pentru ca incepi cu mainile apropiate, si le departezi in partea de jos a miscarii. Cu bara, mainile raman mereu la aceeasi distanta.

  2. Dani spune:

    bine te-ai intors!

  3. Sergiu spune:

    Care este mai util, cel cu bara sau cel cu sfoara? Sau este mai ok sa le combin?

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

* (optional)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CAUTA ARTICOL

Sa socializam !

Calendar evenimente sportive

Arhiva

Suntem FINALISTI !!!

Finalist roblogfest 2012

Allblogs

Bloguri, Bloggeri si Cititori

CC

Powered by Adonis Software
Copyright © 2011 HunkBody.ro. Toate drepturile rezervate.