"Masa musculara strategica pentru un corp musculos si suplu, fara sa devii sclavul salii sau al bucatariei"
secretele masei musculare

Exercitii pentru umeri – Ridicari laterale cu gantere

exercitii-pentru-umeri-ridicari-laterale-gantere

Daca te-ai uitat vreodata atent la tricourile celor de la fotbal american (sau chiar hochei), ai vazut ca au umerii captusiti din plin cu burete. Asta pentru ca acest aspect, lat in umeri, creeaza o aparenta impresionanta, incercand sa isi intimideze adversarii.

Data trecuta ti-am prezentat un exercitiu foarte bun pentru umeri. Astazi iti prezint un exercitiu la fel de bun, care izoleaza deltoidul, in special partea lui mediana (deltoidul, care se cheama asa datorita formei de litera greceasca “delta”, e compus din 3 parti: deltoidul anterior, deltoidul median si deltoidul posterior). Exercitiul de care vorbesc se numeste “Ridicari laterale cu gantere”.

O sa iti prezint cateva indicatii care te vor ajuta sa il executi corect, si, ca de obicei, un scurt video-demo.

Indicatii pentru “Ridicari laterale cu gantere”:

1. Stai cu picioarele usor departate, spatele drept, si cate o gantera in fiecare mana.

2. Ganterele sunt tinute in lateralul trunchiului, cu palmele orientate una spre cealalta si coatele usor indoite.

3. Ridica ganterele simultan, ducand dosul palmei spre tavan. Coatele raman usor indoite.

4. Ridica bratele pana cand ajung paralele cu podeaua.

5. Coboara ganterele controlat pana in pozitia de start.

6. Repeta pentru numarul dorit de repetari.

VIDEO-DEMO – Ridicari laterale cu gantere

Sfaturi:

“Ridicarea laterala a ganterelor” este un exercitiu pe care foarte multi il fac incorect. In primul rand, este un exercitiu de izolare, deci ar trebui sa te concentrezi pe contractia muschiului, si nu pe folosirea unor greutati prea mari.

In al doilea rand, TREBUIE sa faci miscarea controlat. Foarte multi se folosesc de inertie pentru a ridica ganterele. Nu vei obtine cele mai bune rezultate asa.

In al treilea rand, e foarte important ca deltoidul sa fie mereu tinut sub tensiune pe parcursul exercitiului. Poti sa faci asta nelasand ganterele sa iti atinga corpul sau sa atarne in pozitia de jos.

In final, iti recomand sa faci “ridicarile laterale cu gantere” spre sfarsitul antrenamentului, fiind un exercitiu de izolare.

"Sharing is caring - da mai departe! "

Comentarii

  1. Laur spune:

    Azi am avut a treia sesiune de umeri de cand m-am apucat de sala si abea acum am facut exercitiul asta corect. Eu tineam bratele drepte si le duceam in lateral,formand o linie dreapta intre cele doua brate.Momentan nu pot tine deltoidul sub tensiune pt toata durata seriei mele de 12 repetari. Oricum,multumesc pt explicatii

  2. Pingback: Realizare program antrenament | Notite

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

* (optional)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CAUTA ARTICOL

Sa socializam !

Calendar evenimente sportive

Arhiva

Suntem FINALISTI !!!

Finalist roblogfest 2012

Allblogs

Bloguri, Bloggeri si Cititori

CC

Powered by Adonis Software
Copyright © 2011 HunkBody.ro. Toate drepturile rezervate.