"Masa musculara strategica pentru un corp musculos si suplu, fara sa devii sclavul salii sau al bucatariei"
secretele masei musculare

Help ME help YOU! ( Ajuta-ma sa te ajut! )

jerry-maguire

De cand am lansat hunkbody.ro, a fost WOW. Am primit o gramada de mail-uri de la tine, cateva transformari personale impresionante, commenturi la articole, “like-uri“, “tweet-uri” si “+1-uri“.

Iti multumesc. Stii ca sunt aici sa te ajut, si nimic nu imi face mai mare placere decat sa vad ca sfaturile mele te ajuta sa obtii acel corp sanatos, musculos si suplu, pe care ti-l doresti.

Acestea fiind spuse, am multe lucruri interesante sa iti arat, si nu am de gand sa ma opresc prea curand.

Dar, inainte de asta, Help ME help YOU (Ajuta-ma sa te ajut!)

Gandeste-te la mine ca Jerry Maguire-ul tau personal (fara neuroza si auto-compatimirea lui).

Vreau sa fac din hunkbody.ro cea mai tare resursa de fitness, exercitii, antrenament, nutritie si suplimente din Romania. Vreau sa imi respect promisiunea de a te ajuta sa obtii “un corp musculos si suplu, fara sa devii sclavul salii sau al bucatariei”.

Vreau sa te gandesti la mine ca la antrenorul tau personal online, pe care poti sa il intrebi orice, chiar daca ti se pare putin prea “de incepatori”. Toti am fost incepatori, si stiu cum e sa ai nelamuriri care ti se par prea “ridicole” ca sa intrebi pe cineva.

Nu te cenzura. Scrie tot ce crezi (cu bune si rele), intr-un comentariu, mai jos. Pana la urma, site-ul este pentru tine, asa ca are sens sa folosesc parerea ta ca idee pentru directia si articolele viitoare.

Uite cateva intrebari care te vor ajuta sa incepi:

Cum ti se pare site-ul? Daca ar fi dupa tine, despre ce ai vrea sa citesti mai multe? Exercitii, Programe de antrenament? Nutritie, alimentatie? Suplimente? Articole motivationale? Povesti de succes ale unor oameni care au reusit transformari personale? Interviuri cu profesionisti din lumea fitness-ului?

Articole despre slabire, definire si abdomen “patratele”? Articole despre cum sa pui masa musculara? Demonstratii video ale unor exercitii? Articole in care “ma iau” de “noile suplimente minune si aparate magice”?

ORICE altceva iti trece prin cap, si ai vrea sa vezi pe hunkbody.ro, e binevenit.

O sa iau in considerare TOATE parerile. Dupa cum stii, citesc personal toate comment-urile de la articole si toate mailurile primite.

PS: Vrei un mic preview la ce urmeaza? Un concurs pe pagina de Facebook, care va scoate la iveala spiritul competitiv din barbati…mai multe rapoarte gratuite in sectiunea de “Free Downloads”…antrenamente filmate afara, in aer liber (ca tot s-a incalzit afara)...si asta e doar o mica parte din ce am pregatit pentru tine in continuare…crede-ma…o sa iti placa…

"Sharing is caring - da mai departe! "

Comentarii

  1. marcu65 spune:

    sal.
    multumesc pt e-mailuri.
    sunt un tip de 47 de ani care s-a apucat de fitnes din lipsa de miscare (vrajeala, din cauza medicilor). Nu vreau corp, muschi sau (asa cum spunea un pusti la sala …….. si eu vin tot pentru femei) ci multa sanatate. Merg la sala de 14 luni, am slabit 4kg si impreuna cu un tratament medicamentos si ceva regim, analizele mele sunt ca ale unui nou nascut.Timpul m-a facut ca mersul la sala sa imi placa. Stau in Satu Mare iar sala la care merg este destul de bine dotata si are un patron simpatic, cred ca fost sportiv (culturism). Problema este cu exercitiile. Acolo toti sunt profesori, toti isi dau cu parerea iar patronul care cred ca se pricepe da destul de rar informatii, asa ca mesajele tale ma ajuta mult. Incerc sa fac exercitiile asa cum le vad in filmulete dar nu este cineva sa ma corecteze coerent daca gresesc (am spus prea multi destepti).
    Oricum multumesc mult.
    Cu stima alt profesor Cristian Marcu

    • Stefan Radu spune:

      Salut Cristian,
      In primul rand, felicitari ca iti pasa de sanatatea ta. E mare lucru asta, sa stii. Majoritatea oamenilor nu se gandesc la sanatate decat cand e prea tarziu.

      Stiu ca e nevoie de cineva care sa te corecteze in timp ce lucrezi exercitiile, cel putin la inceput. Patronul salii de care zici cred ca ar fi bucuros sa te ajute, daca il rogi. E in interesul lui ca clientii sa fie multumiti de serviciile salii si sa revina. Nu trebuie sa stea mereu cu tine, dar iti poate arata forma corecta a exercitiilor, pana prinzi miscarea.

      Eu o sa incerc sa fac filmuletele cat mai explicit posibil, sa scriu greselile comune pe care le fac incepatorii, si sa dau indicatiile cat mai detaliat.

      Spor la antrenament!

  2. MARIVS spune:

    Inclin sa cred ca acest site ar fi util in primul rand (dar nu exlclusiv) incepatorilor, prin aceasta intelegand pe cei care nu au nici macar cunostinte de baza in domeniu. Ideal ar fi toate subiectele sa fie tratate in limbaj cat mai comun posibil si sa se prezinte formele corecte ale exercitiilor si intocmirea de articole pregatitoare pentru activitatea de sala (adica intai antrenamente facute acasa si abia apoi la sala, caci personal cred ca nu este prea indicat sa se mearga direct la sala).
    Eu am inceput de doua saptamani exercitii, dupa cum urmeaza:
    Alimentatia – dimineata un castron de cereale integrale cu lapte (ovaz, grau, secara, orz si cateva bilute foarte mici de ciocolata pentru gust, caci altfel au un gust imposibil pentru mine) lasat de cu seara la inmuita. La pranz, dupa antrenament, o salata verde cu fasii de piept de pui la gratar si orez (sau peste la gratar si salata simpla) + 2-3 mere verzi. Dupa-amiaza, pe la ora 17, un litru de lapte cu 2-3 oua crude, branza si jumatate de paine integrala, iar spre seara, dupa o mica alergare, o supa usoara de legume + o banana ca desert.
    Exercitiile – in fiecare dimineata merg pe jos cam 2,5 km pana in Parcul Copiilor, unde incep sa alerg 30 de minute (sprinturi pe dealul cu inlinatie mare combinate cu alergari usoare), apoi ma intorc acasa si lucrez dupa cum urmeaza:
    Luni – piept si brate (flotari, gantera de 15 kg + folosesc uscatorul din spatele blocului pentru a ma agata de el si trage in sus, nu stiu cum ii zice acestui exercitiu)
    Marti – picioare (genuflexiuni cu un rucsac plin cu diverse, ridicari pe varfuri pentru gambe si sarituri cu coarda)
    Miercuri – abdomen si spate (abdomene cu o greutate in brate, bricege, abdomene inverse pentru spate, ramat cu gantera de 15 kg)
    Joi – pauza
    Vineri – alergare usoara in parc
    Sambata – pauza
    Duminica- alergare usoara.
    Mentionez ca nu am inca multa forta, asa ca fac putine repetari. Tin mai ales sa le fac corect, incet. Momentan experimentez o febra musculara generala, asa ca azi sunt tintuit la pat.
    Ce parere ai, Stefan? E bine, e rau?

    • Stefan Radu spune:

      Salut MARIVS,
      Asta a fost si ideea mea de la inceput. Sa fac din hunkbody.ro cea mai buna resursa pentru incepatori (dar nu numai), unde sa gasesti informatiile explicate cat mai pe intelesul tau.

      Hai sa vedem cu alimentatia si antrenamentul:
      In primul rand, ai grija cu ouale crude. Stim cu toti ca exista pericolul sa aiba salmonella. Dupa alergarea de seara, pe langa supa de legume si banana ca desert, poti sa incluzi si o sursa de proteina (piept de pui, peste, branzica de casa).

      Programul de antrenament arata ok. Ai grija sa te odihnesti destul, sa te hidratezi bine, si progresele o sa apara. Spor!

  3. razvannn spune:

    Care ar fi grupele de muşchi indicate pentru a le lucra combinat în diferite zile de antrenament? De exemplu, pentru 3 vizite săptămânale la sală (să zicem Luni, Miercuri şi Vineri) ce grupe am putea combina (ex: spate cu umeri Lunea, etc.. chestii de genu’).

    • Stefan Radu spune:

      Salut Razvannn,
      Pentru 3 zile pe saptamana, ai putea incerca urmatorea impartire:

      Luni: Piept + Biceps
      Miercuri: Spate + Triceps
      Vineri: Picioare + Umeri + Abdomen

      Motivul pentru care eu prefer sa grupez pieptul cu bicepsul, este ca in timpul antrenamentului pentru piept, e folosit destul de mult si tricepsul, si ar fi destul de obosit daca ai vrea sa il antrenezi in aceeasi zi cu pieptul. (La fel, bicepsul e folosit in exercitiile pentru spate). Spor!

      • Laur spune:

        Chiar eram in impas daca sa-mi schimb combinatiile pt ca mi se intampla exact ce spui tu,si anume dupa ce fac piept,tricepsul este obosit si abea daca pot face un exercitiu complet,lucru care ma supara. Acum cred ca mut tricepsul cu spatele si bicepsul cu pieptul. Mersi !

  4. Laur spune:

    In primul rand admir entuziasmul si dedicarea de care dai dovada in fiecare zi.Aceste calitati,stari, se rasfrang asupra noastra,cititorii tai intr-un mod mai mult decat pozitiv (cel putin asupra mea) fapt pt care iti multumesc.M-am apucat de 3 sapt de sala si in acest timp am citit multe despre bodybuilding,site-ul tau avand un loc in topul surselor mele. Nu pot sa-ti spun pe ce anume ar trebui sa te axezi mai mult,eu cred ca daca o tii ca si pana acum este foarte bine,cu articole variate. Pe mine personal m-au ajutat si filmuletele cu executiile corecte, articolele despre alimentatie cat si interviurile prezente aici. As avea doua intrebari,de incheiere al acestui comentariu lung : 1. Mi-a spus un tip care pretinde a fi instructor ca nu ar trebuie sa fac cardio in perioada de masa musculara,eu nu prea il cred. Tu ce parere ai? si 2.Ar trebui sa ma ingrijorez daca mi-a crescut putin stratul de grasime pe abdomen? (am inceput recent un regim mai bogat in proteine si carbo complecsi,practic mi-am marit cantitatile regimului meu de slabit pe care l-am urmat anterior) . Am 62kg,172 cm endomorf,am slabit 10 kg in 4 luni si fac sport zilnic. Inca o data multumesc si succes,eu personal te voi sustine!

    • Stefan Radu spune:

      Salut Laur,
      Merci pentru aprecieri. Stiu cum e sa fii incepator, si sa gasesti informatii contradictorii sau chiar gresite pe net. De asta incerc sa ofer numai informatii de calitate, bazate pe studii stiintifice de actualitate.

      Hai sa vedem:
      1. Eu cred ca e bine sa faci cardio tot timpul anului, chiar si in perioada de masa. Bineinteles, nu trebuie sa exagerezi. Daca faci de 2-3 ori pe saptamana, 15-20 de minute de cardio mai lejer (mers, alergare usoara, bicicleta), nu o sa iti afecteze castigurile de masa musculara. Ba din contra, beneficiile exercitiilor cardio (circulatie mai buna, capacitate crescuta de efort, cresterea oxigenarii sangelui), pot sa te ajute si cu adaugarea de masa musculara.

      2. Felicitari pentru ca ai slabit 10 kg in 4 luni. E o performanta foarte buna. Cat despre stratul de grasime de pe abdomen, ideea e sa fii TU multumit. Daca ti se pare ca e prea mare, mai reduci usor din cantitatile de mancare.

      Daca ai posibilitatea, iti poti masura procentul de grasime – am scris un articol despre cum poti sa faci asta: http://hunkbody.ro/cum-iti-masori-procentul-de-grasime-din-corp/

      Totusi, e normal ca atunci cand incerci sa adaugi masa musculara, o mica parte din greutatea castigata sa fie si grasime. O crestere mica a stratului de grasime de pe abdomen nu ar trebui sa te ingrijoreze. Avand in vedere ca spui ca esti endomorf, ar trebui sa tii “sub observatie” acest strat.

  5. neagu marian spune:

    salut numele meu este Marian si as vrea sa pui mai multe filmulete cu executarea exercitiilor .Eu personal mai am o nelamurire in legatura cu exercitiile cardio , nu stiu ce exercitii cardio trebuie sa fac dupa antrenament .Am 1,82m 90 kg ma deranjeaza ca am un pic de burta .am un program foarte incarcat : lucrez de luni pina vineri de la 6 dimineata la 6 seara ,ajung acasa la 7 si simbata la ora 15 …. marti piept si triceps——-joi spate+biceps——simbata umeri————-duminica antebrat+trapez ….Am sa mai revin cu intrebari..MULTUMESC..

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

* (optional)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CAUTA ARTICOL

Sa socializam !

Calendar evenimente sportive

Arhiva

Suntem FINALISTI !!!

Finalist roblogfest 2012

Allblogs

Bloguri, Bloggeri si Cititori

CC

Powered by Adonis Software
Copyright © 2011 HunkBody.ro. Toate drepturile rezervate.