"Masa musculara strategica pentru un corp musculos si suplu, fara sa devii sclavul salii sau al bucatariei"
secretele masei musculare

Exercitiu pentru piept – Impinsul cu bara din pozita inclinat

Exercitii pentru piept impins-cu-bara-inclinat

Impinsul cu bara este recunoscut ca fiind unul dintre cele mai bune exercitii pentru dezvoltarea pectoralilor, daca este facut corect. Folosind fie o banca inclinata, fie o banca declinata, poti sa lucrezi mai intens anumite zone ale pieptului. Impinsul la banca inclinata lucreaza mai mult pectoralul superior, pe cand cel la banca declinata “ataca” mai mult pectoralul inferior.

In acest articol, o sa iti explic cum sa executi corect impinsul cu bara din pozitia inclinata. Ti-am pregatit si un scurt video-demo, in care iti arat cum se face corect acest exercitiu.

Sa incepem cu indicatiile

1.  Stai cu spatele bine lipit de banca, si picioarele pe podea

2. Prinde bara cu o priza putin mai larga decat latimea umerilor

3. Ai grija sa echilibrezi greutatea

4. Ridica bara din suport si indreapta-ti bratele in pozitia de sus

5. Coboara controlat haltera in zona superioara a pieptului

6. Repeta pentru numarul de repetari dorit

VIDEO-DEMO – Impins cu bara la banca inclinata

Daca nu ai mai incercat pana acum acest exercitiu, o sa dureze un timp pana te acomodezi. S-ar putea sa ti se para ciudata aceasta pozitie, in care cobori haltera atat de sus pe piept. Sa nu fii surprins daca nu poti sa ridici aceeasi greutate ca la impinsul orizontal. De fapt, chiar iti recomand sa incepi cu o greutate mai mica, pana cand prinzi forma corecta.

Chiar si dupa ce inveti executia corecta, nu iti recomand greutati foarte mari. Asta pentru ca, in aceasta pozitie inclinata, deltoidul anterior este foarte solicitat, si asta poate duce la accidentari.

Pentru a obtine un piept musculos si definit, varietatea e cheia. Descarca acum raportul meu GRATUIT “Piept Ca O Armura – Ghidul complet al obtinerii unor pectorali de invidiat”, folosind formularul din partea dreapta a paginii.

In acest raport, iti arat tot ce trebuie sa stii despre obtinerea unui piept musculos si definit (cele mai bune exercitii, numar de seturi si repetari, chiar si un exemplu de antrenament complet).

"Sharing is caring - da mai departe! "

Comentarii

  1. Alex Pop spune:

    E foarte greu sa faci tipul acesta de exercitii la piept! Este solicitant pentru umar asa ca cine are probleme cu umarul e recomandat sa nu il faca sau daca totusi vrea sa fac atunci cu greutati mici!

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

* (optional)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CAUTA ARTICOL

Sa socializam !

Calendar evenimente sportive

Arhiva

Suntem FINALISTI !!!

Finalist roblogfest 2012

Allblogs

Bloguri, Bloggeri si Cititori

CC

Powered by Adonis Software
Copyright © 2011 HunkBody.ro. Toate drepturile rezervate.