"Masa musculara strategica pentru un corp musculos si suplu, fara sa devii sclavul salii sau al bucatariei"
secretele masei musculare

Poveste de succes – transformarea personala a lui Ionut

ionut-transformare-personala-fitness

Una din partile cele mai bune, de cand am inceput sa scriu pe hunkbody.ro, sunt povestile de succes pe care le primesc de la cititori.

Prin exercitii si o nutritie corecta, acesti oameni au reusit sa isi transforme complet corpul.

Sunt oameni ADEVARATI cu rezultate ADEVARATE.

Sper ca aceste povesti sa te inspire si sa te motiveze sa faci schimbari in viata ta care te vor face mai sanatos si mai fericit.

Nu trebuie sa cheltui nici un ban, toate informatiile sunt gratuite, chiar aici pe acest site.

 

Daca ai o poveste de succes (ai slabit si/sau ai pus masa musculara) si vrei sa o impartasesti, tot ce trebuie sa faci este sa imi trimiti un mesaj, si sa imi dai detaliile (nume, varsta, inaltime, greutate inainte, greutate dupa, cateva poze reprezentative pentru transformarea ta, si cateva detalii despre cum ai reusit). Mi-ar placea sa aud povestea TA!

Povestea de succes a lui Ionut

Nume: Ionut                                                                                                                                              Greutate initiala: 100 kg (2010)                                                                                                                           Greutate finala: 85 kg (2012)                                                                                                                          Inaltime: 1.71 cm

 Ionut a dat jos 15 kg de grasime. Totusi, povestea lui nu e deloc una simpla, ci una “cu opinteli mari”:

“Cum am slabit? Eu am fost fotbalist profesionist (liga a II-a) si aveam 62 de kg la 1.71. …dar mi-am dorit sa ma axez mai mult pe cariera intelectuala.. Pe scurt, ideea e ca m-am angajat in Bucuresti in 2003… si de aici a inceput dezastrul. Gasca de prieteni nu mai exista…Din ce jucam fotbal  4 ore pe zi, m-am trezit ca mai fac doar alergari usoare si apoi… nimic timp de 8 ani. Munca la birou zile si nopti. Am ajuns la 103 kg.

La un moment dat, mi-am zis ca nu se mai poate si am inceput slabitul: la inceput haotic, dupa amintirile mele din perioada de fotbal, si ce ne mai recomanda medicul echipei, …, apoi un nutritionist foarte cunoscut mi-a facut o dieta proteica, un fel de Montignac ceva mai drastic… Pe la mijlocul dietei m-am apucat de sala cu antrenor. Am schimbat doua sali intre timp.”

“Sala. Am inceput cu antrenor, am plecat de la acea sala, si am facut singur o perioada (programul lui dar cu greutati mai mari). maaare greseala. faceam de 5 ori pe saptamana,  cu un progam in genul : 1 ora cardio si apoi forta cam inca o ora si jumatate.

Am slabit mai mult de la dieta, dar am pierdut masa musculara de numai… Supraantrenament… iti dai seama si tu mai bine…Intre timp mi-am amintit ca un foarte bun prieten a facut ani multi sala, a ajuns la niste performante notabile si fac cu el pentru masa musculara.”

Programul de antrenament al lui Ionut:

Ziua 1: Piept + Triceps

piept:   6 serii a 8 repetari – impins la banca orizontala
-           impins din declinat 4 serii x 8
-           fluturari (alternativ orizontal si declinat) 4×8
triceps: impins orizontal si aparat (mai schimb exercitiile) 4×8

Ziua 2: Picioare + Umeri

picioare: genoflexiuni cu bara in spate la culisant: 6×8
-              presa si ridicari  4×8
umeri:    ridicari cu gantera in fata 4×8

Ziua 3: Spate + Biceps

spate: ramat 6×8 cu 40 de kg
-          indreptari cu bara 4×8 cu 50 de kg
-          helcometru 4×8
biceps: flexii cu bara din picoare 4×8
-           gantere individual 4×8 si banca Scott

Cardio:

Maxim 20 de min dupa si numai de 2 ori pe saptamna. Mai inot, dar de placere.

Alimentatie:

Dimineata: musli cu lapte/iaurt/lapte de soia si un ou

Inainte de antrenament : un baton energizant

In timpul antrenamentului (primele 30 min): un shake proteic

Dupa antrenament (la max 2 ore): gratar carne + salata + cartofi/orez

“Aici intervine cea mai mare problema. Lucrez multe ture de noapte, si nu prea imi vine sa mananc, ca sa nu depun. Antrenorul mai cere 2 mese pe seara, eu as vrea doar una.”

Scop viitor : “85 e inca mult si mi-am propus ca pana la finele anului sa ajung la 78 in cel mai rau caz.”

Eu ii urez succes lui Ionut. Dar, la determinarea de care a dat dovada, sunt sigur ca o sa reuseasca. La sfarsitul anului, il astept pe Ionut cu un nou set de poze, in care sa ne a arate ca a continuat sa dea jos grasime si sa puna masa musculara. Spor!

"Sharing is caring - da mai departe! "

Comentarii

  1. Alex Pop spune:

    Chiar ca e o poveste de succes! Si chiar ca a fost determinat sa slabeasca atatea kilograme.

    Si eu fac sport de performanta si am avut o perioada in care am vrut sa renunt. Nu pot sa-ti spun ce nasol a fost dupa sase luni de lipsa de antrenament. Adica chiar nu faceam nimic. Ideea e ca eu nu m-am ingrasat, doar mi-a crescut burta, dar am slabit foarte tare la masa musculara.

    De atunci dupa ce m-am reapucat am facut tot timpul cel putin 1 antrenament pe saptamana si parerea mea ca cei care fac sport de performanta cum a facut Ionut ar trebui sa mearga toata viata la sala cel putin de doua ori pe saptmana altfel organismul lor care e obisnuit cu efort va avea de suferit.

    Ii urez succes lui Ionut in continuare ca sa reuseasca ce si-a propus!

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

* (optional)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CAUTA ARTICOL

Sa socializam !

Calendar evenimente sportive

Arhiva

Suntem FINALISTI !!!

Finalist roblogfest 2012

Allblogs

Bloguri, Bloggeri si Cititori

CC

Powered by Adonis Software
Copyright © 2011 HunkBody.ro. Toate drepturile rezervate.