"Masa musculara strategica pentru un corp musculos si suplu, fara sa devii sclavul salii sau al bucatariei"
secretele masei musculare

Tabel cu continutul nutritiv al alimentelor

alimente

Cu ceva vreme in urma, iti aratam lista mea de cumparaturi cu alimente sanatoase.

Ba chiar am facut-o si in format PDF, in asa fel incat sa o poti downloada si printa.

O poti lua cu tine la cumparaturi, sa te ajute sa faci alegerile corecte.

Ei bine, astazi iti arat o alta “lista” interesanta si utila, care iti arata continutul nutritiv al majoritatii alimentelor.

O sa vezi cata proteina, carbohidrati, grasimi, calorii, contine fiecare aliment in parte.

In felul asta iti poti planifica si distribui nutrientii pe parcusul zilei, in functie de scopul tau: adaugarea de masa musculara sau dat jos grasime.

Ca si data trecuta, la sfarsitul articolului gasesti link-ul catre acest tabel in format PDF, pe care il poti descarca si printa. Enjoy!

continut-nutritiv-alimente-1

tabel-continut-nutritiv-alimente-2tabel-continut-nutritiv-alimente-3tabel-continut-nutritiv-alimente-4

Asa cum ti-am promis la inceputul articolului, uite si link-ul de unde poti descarca acest tabel in format PDF: TABEL CU CONTINUTUL NUTRITIV AL ALIMENTELOR.

"Sharing is caring - da mai departe! "

Comentarii

  1. CoOsmyN spune:

    Salut , tocmai ce m-am uitat peste lista , si deja mi-a venit idee ce sa-mi fac astazi de “haleala” , e bogata in proteine , si numai bun pentru a pune masa musculara :D .
    Carne de curcan la cuptor cu niste cartofi , o salata de varza , o ciorba tot de curcan si niste sarmale cu piftie , iamii , deja astept!
    Multumesc pentru lista , si spor la antrenament!

  2. Valentin spune:

    Dacă ar exista lapte de oaie degresat (1 sau 2 %) ar fi super ! Din păcate, nu am văzut nici măcar integral în magazine sau supermarket-uri… Ai idee unde se găsește? Să nu fie … direct de la sursă :D
    Uite aici o bază de date cu alimente specifice, în cazul în care nu știi exact conținutul nutritiv al unui produs căruia îi lipsește micul tabel de pe etichetă :
    http://calorii.oneden.com/

  3. Coffeeman spune:

    Bineinteles, ca se mai poate completa tabelul asta, de exemplu cu ulei sa masline sau somon:)..In orice caz este o lista destul de cuprinzatoare si de tinut minte( as se citi salva undeva). Numai bine!

  4. Marian spune:

    Cate grame de proteina pe kg corp trebuie sa consume un om care vrea sa puna masa musculara?

    • Valentin spune:

      http://hunkbody.ro/cum-sa-mananci-pentru-masa-musculara/
      Aici vei găsi informații utile. Dacă ești începător, încearcă să te documentezi temeinic (poți afla multe chiar pe acest site, trebuie doar să cauți și să citești ceea ce te interesează), să îți faci un plan de alimentație și un program de antrenament potrivite tipului tău somatic și obiectivelor tale personale, să te odihnești suficient, pentru a obține rezultate cât mai bune și pentru a fi cît mai eficient.

  5. Gabi spune:

    E utila lista, intr-adevar, am si printat-o.
    Multumesc!

  6. CoOsmyN spune:

    Stefan Radu , cum nu ai auzit de sarmale cu piftie ? Faci sarmalele cum se fac ele normal , si in alt castron prepari piftiile , le bagi la frigider ceva timp pana prinde forma de gelatina si poc , obtii piftii , si sun foarte bune cu sarmale , mie imi plac foarte mult :) .

  7. jhonny spune:

    Mai gasiti o lisa de valori nutritive(ceva mai detaliat dar doar pentru produse crude nu preparate) aici http://cesamancam.ro/calorii_peste.html.
    In josul paginii mai sunt inca 4 pagini pe care gasitii valori nutritive pentru alte tipuri de alimente.

  8. DannY spune:

    Salut !
    Am 13 ani, fac sala de 1 an si fotbal de 5 ani. Ce zici, e bine sa continui cu sala ? Apropo, multumesc mult pentru articolele despre nutritie, chiar am avut ce invata de acolo .

    Bafta in continuare !

  9. Alex spune:

    Salut Stefan !
    Am o intrebare.As putea ca in 3 saptamani ( vacanta de iarna ) sa pun in jur de 6-7 kg de masa musculara ? Ma gandeam sa mai adaug o masa la cele 4, 2 iaurturi mari pe zi, intre mese si sala in fiecare zi lucratoare.
    Am 64 Kg , 1.85.Fac sala de 4 luni si jumatate si m-am dezvoltat la brate si umeri , iar talia si pieptul au ramas subtiri.In primele 2 luni de sala am crescut aproximativ 10 kg , apoi 2 luni am ramas la fel, luand o pauza de 2 saptamani.

    • DannY spune:

      Din umilele mele cunostinte, stiu ca nu e foarte bine sa faci sala in fiecare zi, deoarece muschii cresc in pauza … Acum nu stiu ce sa-ti zic, e cam mult 6kg in 3 saptamani . Oricum, asteapta-i parerea lui Stefan, el stie cel mai bine.

    • Valentin spune:

      6 kilograme de mușchi (doar mușchi!) nu pui pe tine nici cu steroizi în 3 săptămâni… Gândește-te și tu un pic, cum să pui 300 de grame de mușchi pe zi?

    • Stefan Radu spune:

      Salut Alex!

      Asteptarile tale, de 6-7 kg de masa musculara, in 3 saptamani, sunt nerealiste. E adevarat ca, atunci cand esti incepator, si treci la un program de antrenament solid si o alimentatie corecta, poti face progrese foarte bune.

      Dar 6-7 kg de muschi este mult prea mult pentru 3 saptamani. Spor!

  10. dragos spune:

    Din cate stiam eu Carne de curcan la cuptor cu niste cartofi e o asociere a proteinelor cu carbohidrati, o mare si frecventa gresala a multora.

  11. Pingback: Old Click » Utile: Remedii biblice numai bune de incercat de Sarbatori. Cum vindeca darurile magilor trupul si sufletul; Branza cu mucegai, secretul tineretii fara batranete; Tabel cu continutul nutritiv al alimentelor

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

* (optional)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CAUTA ARTICOL

Sa socializam !

Calendar evenimente sportive

Arhiva

Suntem FINALISTI !!!

Finalist roblogfest 2012

Allblogs

Bloguri, Bloggeri si Cititori

CC

Powered by Adonis Software
Copyright © 2011 HunkBody.ro. Toate drepturile rezervate.