"Masa musculara strategica pentru un corp musculos si suplu, fara sa devii sclavul salii sau al bucatariei"
raport piept ca o armura gratuit

TOP 10 articole pe HunkBody.ro in 2012 (1)

TOP 10 articole pe HunkBody.ro

Pentru ca 2012 se apropie de sfarsit, e timpul pentru o mica retrospectiva.

M-am gandit sa fac un “TOP 10 articole pe HunkBody.ro in 2012″.

Numai ca, nu este un top obisnuit.

De obicei, astfel de topuri se fac in functie de numarul de “like”-uri, “share”-uri, comentarii, trafic adus, sau alti indicatori externi.

Eu o sa fac acest TOP 10 absolut subiectiv, cu articolele care mi s-au parut mie cele mai interesante, utile, motivante sau amuzante.

Nu mi-a fost deloc usor sa aleg, printre povesti de succes ale oamenilor care au reusit transformari personale impresionante, articole motivationale, interviuri cu campioni din lumea fitness-ului, intrari amuzante in “Hall Of Shame”, si multe altele.

10. Arde grasimea cu antrenamentul HIIT (exemplu inclus)!

Maratonist-VS-Sprinter

In acest articol, iti prezentam unul dintre cele mai eficiente tipuri de antrenamente pentru arderea rapida a grasimilor : HIIT (High Intensity Interval Training).

Partea cea mai buna este ca dureaza destul de putin (in 20 de minute poti face un antrenament complet, cu tot cu incalzire si revenire).

In plus, arde grasimea mai repede decat antrenamentul cardio clasic, si iti conserva mai bine masa musculara acumulata.

 

 

9. Imi pare rau (e vina mea)!

da-jos-burta-3O intrare CLASICA in “Hall Of Shame” – Plasturele pentru slabit.

Unul dintre multele “produse minune pentru slabit”, care nu fac decat sa iti goleasca portofelul.

In acest articol iti arat cele mai comune tehnici de marketing folosite de companiile care vand astfel de produse, pentru ca te convinge ca sunt “pe bune”.

BONUS: high octane sarcasm included!

 

 

8. Lista MEA de cumparaturi (alimente sanatoase)!

lista cumparaturi alimente sanatoaseProbabil unul dintre cele mai utile articole de pe HunkBody.ro.

Lista mea de alimente sanatoase, pe care o poti printa si lua cu tine la cumparaturi.

Cele mai bune surse de proteina, carbohidrati si grasimi.

BONUS: Lista in format PDF, pe care poti sa o downloadezi.

 

 

7. 10 secrete pentru un abdomen 6-pack (“patratele”)!

abdomen-patratele-6-packCele mai importante 10 secrete pe care trebuie sa le stii daca iti doresti un abdomen “patratele” (6-pack).

Vezi este cea mai IMPORTANTA variabila atunci cand vrei sa obtii un abdomen de invidiat.

Un abdomen frumos este “cireasa de pe tort” a unui corp bine lucrat.

 

 

6. Top 10 strategii nutritionale pentru masa musculara!

masa-muscularaIn acest articol iti prezint principiile nutritionale de baza pentru a pune masa musculara de calitate.

Sunt strategiile pe care le-am folosit si eu, pentru transformarea mea personala.

Urmeaza-le, si o sa obtii corpul musculos si suplu pe care ti-l doresti.

 

 

Lasa-mi mai jos un comentariu, si zi-mi care dintre aceste articole ti-a placut cel mai mult.

Daca strangem cel putin 20 de comentarii, o sa revin in zilele urmatoare si cu partea a doua a acestui TOP, cu cele mai tari 5 articole din 2012, de pe HunkBody.ro

sursa imaginii

"Sharing is caring - da mai departe! "

Comentarii

  1. DannY spune:

    HIIT, lista si secretele pentru abdomen. Apropo, am si eu o mica intrebare. Ma chinui de foarte mult timp sa am un abdomen 6 packs, dar cele doua de jos nu prea se vad foarte bine, insa cele doua de sus sunt foarte vizibile.
    Eu ca exercitii fac forfecari, acela cand stai intr-o pozitie asemanatoare cu flotarile, abdomenele cand partea lombara sta pe podea si abdomene cu mingea. Alimentatia o consider ok. Ce crezi ca as putea modifica de aici sau ce as putea adauga ?

    • Stefan Radu spune:

      De obicei, ultimele patratele de jos devin vizibile cand ajungi undeva sub 8% procent de grasime in corp. Pentru asta, e nevoie de putin mai mult decat o alimentatie “ok”, trebuie o alimentatie stricta si un program de cardio eficient. Spor!

      • DannY spune:

        Cand mi-am masurat procentul de grasime din corp ultima data ( in august ) aveam 9-10% (nu mai stiu sigur). Cardio fac mai mult vara ( mai exact in fiecare dimineata ) . Iarna doar antrenamente la fotbal (in care mai facem si cardio) si 2 antrenamente la sala. Multumesc mult pentru indicatii. Bafta !

  2. alex spune:

    hiit si 6pack ul ;D

  3. Laur spune:

    Mie mi se par toate foarte folositoare,in functie de prioritatile fiecarei persoane. Faci o treaba foarte buna,keep up the good work Radule !

  4. bogdan spune:

    haideti cu commenturile.

  5. bogdan spune:

    cate calorii arde acel antrenament?

    • Stefan Radu spune:

      N-as putea sa iti spun exact, dar partea buna la HIIT este ca arzi calorii si DUPA ce ai terminat antrenamentul (pana la 48 de ore), datorita efectului de “afterburn”.

  6. maximus87 spune:

    Le vrem si pe restul :)

  7. mona spune:

    Eu am revenit asupra strategiilor nutritionale pentru cresterea masei musculare.Teoretic ce spui tu suna perfect realizabil,dar crede-ma in practica mea nu se potrivesc sau cel putin desi urmez pasii aceia nu simt niciun progres.Dar tot mai sper si nu ma las:))

    • DannY spune:

      Trebuie sa-ti faci o dieta/un regim dupa preferintele organismului tau, nu la toti e aceeasi regula.

    • Stefan Radu spune:

      Si ce strategii aplici acum, in practica?

      • mona spune:

        Am schimbat structura antrenamentului adica am pastrat cardio o data pe saptamana si m-am axat pe antrenament de forta in princpial.Apoi am adus imbunatatiri alimentatiei,capitol unde eram deficitara.Am crescut aportul de proteine substantial..am suplimentat cu shake-uri de proteine cu carbohidrati si am crescut cantitatea de alimente (sanatoase).Nu m-am asteptat la modificari peste noapte,dar dupa mai mult de o luna nu vad niciun progres.Am fix aceeasi greutate pe care o aveam inainte de a incepe programul.

  8. Alex spune:

    Toate sunt foarte utile.Vrem articole la fel de bune si in 2013.

  9. bogdan spune:

    mai ales primul si strategiile nutritionale si cam toate

  10. razvan spune:

    salut!!merg la sala de vreo 2 luni,vreau sa dau jos burta,nu e mare,am 83 kg si vreau sa pun si putina masa musculara(toti vrem:D)….imi fac antrenamentele,apoi 20 min cardio….merge bine.As vrea sa mi zici te rog ce as putea sa mananc inainte si dupa antrenament(care e dimineata)….momentan inainte mananc lapte cu fulgi de ovaz( nu tot timpul) si cand ies din sala beau 500 ml de lapte.mersi mult!!!

  11. Edy spune:

    Ce parere ai daca in loc de shake cu proteine din caseina (seara) sa folosesc aceeleasi proteine in compozitia clatitelor?
    EX: lapte,proteina din caseina,nuci si o banana
    Exista sansa sa nu se asimileze la fel de bine?Multumesc!

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

* (optional)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>


CAUTA ARTICOL

Sa socializam !

Calendar evenimente sportive

Arhiva

Suntem FINALISTI !!!

Finalist roblogfest 2012

Allblogs

Bloguri, Bloggeri si Cititori

CC

Powered by Adonis Software
Copyright © 2011 HunkBody.ro. Toate drepturile rezervate.