"Masa musculara strategica pentru un corp musculos si suplu, fara sa devii sclavul salii sau al bucatariei"
raport piept ca o armura gratuit

Top 10 greseli cand vrei sa slabesti (partea 1)

top-10-greseli-slabit-1

Pentru ca a venit primavara (desi nu prea pare), si tocmai au trecut sarbatorile de Paste, sunt sigur ca vrei sa dai jos cateva kilograme.

M-am gandit sa scriu acest articol pentru ca vad foarte des aceste greseli la cei care vor sa dea jos burta, si apoi nu inteleg de ce nu obtin rezultatele dorite.

Si pentru ca am scris deja un articol despre “Top 10 greseli atunci cand te antrenezi pentru masa musculara“, am zis ca e o idee buna sa scriu si despre cele mai comune greseli pe care le fac cei care vor sa slabeasca.

Hai sa vedem care sunt aceste 10 greseli, si cum poti sa le eviti.

Astazi o sa ti le prezint pe primele 5. Intr-un articol viitor, o sa urmeze si celelalte 5 greseli, asa incat o sa ai imaginea de ansamblu, si o sa stii ce sa faci (sau, mai bine spus, ce NU trebuie sa faci), ca sa slabesti eficient si sanatos.

1. Nu mananci CE trebuie!

Desi singura cale de a da jos grasimea este de a manca mai putine calorii decat consumi, conteaza foarte mult si tipurile de alimente pe care le consumi. Sa zicem ca corpul tau arde 1700 de calorii pe zi, si tu mananci doar 1000 pentru urmatoarele 10 zile. Clar, o sa slabesti. O sa slabesti, chiar daca toate cele 1000 de calorii vin din ciocolata sau shaorma.

Totusi, nu ar fi foarte satisfacator sa mananci asa in fiecare zi, pentru ca ar insemna sa mananci o singura shaorma pe zi, sau o ciocolata si jumatate. O sa ti se faca foame rapid, si o sa dai atacul la frigider. Mult mai satisfacator pentru tine este sa mananci alimente mai sarace in calorii, dar mai bogate in nutrienti, ca fructele si legumele.

Numarul total de calorii este cel mai important factor care determina daca slabesti sau te ingrasi, dar alimentele pe care le mananci determina daca vei fi satisfacut pe toata durata pe care vrei sa slabesti.

2. Nu mananci CAND trebuie!

Unii urmeaza regula “nu manca nimic dupa ora 19.00″, altii zic sa mananci un mic dejun urias. Unii mananca o singura data pe zi, altii de 6 ori pe zi. Toate aceste strategii functioneaza. Depinde de rutina ta zilnica si ce ti se potriveste tie. Potrivirea dintre planul tau nutritional si viata ta este cel mai important lucru pentru un program de succes.

Daca muncesti noaptea, de exemplu, regula cu “nu manca nimic dupa 19.00″ nu are sens. Programul nutritional ar trebui sa se adapteze rutinei tale zilnice, nu invers.

3. Nu mananci CAT trebuie!

Sa mananci mai putin pare lucrul cel mai evident atunci cand vrei sa slabesti, dar unii oameni cred ca pot sa slabeasca mancand mai multe calorii decat consuma. Daca nu slabesti cu modul tau actual de a manca, trebuie sa incepi sa mananci mai putin.

Poti sa iti ajustezi proportiile de macronutrienti, mai putini carbohidrati, mai multa proteina, etc, dar, pana nu reduci numarul TOTAL de calorii pe care il mananci, nu o sa slabesti niciodata.

Atentie, totusi: Numarul TOTAL de calorii nu trebuie scazut brusc, si nici sa ajunga la valori foarte mici. De exemplu, daca pana acum mancai 2700 de calorii zilnic, incearca sa le reduci la 2400 pentru saptamana urmatoare, vezi progresele, si ajusteaza-le corespunzator.

4. Nu te antrenezi cu greutati!

Antrenamentul cu greutati este unul dintre cele mai bune lucruri pe care le poti face pentru slabire, pentru ca creste masa musculara si arde grasime, in acelasi timp. In timpul antrenamentului cu greutati, arzi grasime si calorii, dar vei beneficia si de “efectul afterburn” pana la 48 de ore dupa antrenament.

Cardio de tip clasic, la intensitate scazuta si pentru perioade destul de lungi, nu te ajuta sa pui masa musculara, iar caloriile sunt arse doar in timpul antrenamentului efectiv. Antrenamentul cu greutati creste masa musculara si iti creste rata metabolica permanent.

5. Nu faci cel mai eficient “Cardio”!

Orice program de slabit trebuie sa includa si o forma de exercitiu. Antrenamentul cu greutati este important pentru a construi muschi, care ard calorii. Antrenamentul cardio ajuta sa arzi calorii in plus, si ajuta la imbunatatirea sistemului respirator si circulator.

Dar nu toate antrenamentele cardio sunt la fel de eficiente. Cardio traditional la intensitate scazuta si de durata mai lunga, arde calorii, dar doar pe durata antrenamentului efectiv. Antrenamentul de tip interval (HIIT) poate sa arda acelasi numar de calorii, sau chiar mai multe, in mai putin timp. Include in programul tau saptamanal de antrenament 2-3 sedinte de HIIT, si o sa vezi rezultate accelerate.

Concluzie

Acestea au fost primele 5 greseli pe care le poti face atunci cand vrei sa slabesti. Evita-le, si o sa vezi rezultate foarte bune intr-un timp foarte scurt. Acestea fiind zise, o sa revin in curand si cu partea a 2-a a acestui articol, cu ultimele 5 greseli comune si solutii sa le eviti.

UPDATE: Am revenit cu partea 2-a a articolului.

Vrei sa afli cum poti sa ai un corp musculos si suplu, fara sa devii sclavul salii sau al bucatariei? – aboneaza-te la newsletter-ul GRATUIT, folosind formularul de mai jos!

BONUS – Raportul Gratuit “Piept ca o Armura – Ghidul complet al obtinerii unor pectorali de invidiat” Promit ca nu vei primi niciodata spam de la mine! Urasc SPAM-ul la fel de mult ca si tine!

"Sharing is caring - da mai departe! "

Comentarii

  1. Laur spune:

    Totusi atentie si la fructe. Ele contin fructoza iar excesul de fructe duce la ingrasare. Cele mai bune alegeri ar fi fructele de padure si fructele de sezon,coapte in mod natural.

  2. Alin spune:

    Articol bun. Multumim pentru timpul pierdut in favoarea noastra.

  3. Anca Truta spune:

    Foarte adevarat tot ce ai scris…

  4. Lucianna spune:

    Cand ai timp, poate scrii si pentru astia ca mine. Am slabit dramatic la iesirea din pubertate, si de atunci nu ma ingras orice as face. Si am perioade cand mananc ca proasta, si perioade in care nu mananc zile intregi. Vreun sfat pentru asa ceva? :D Ti-as fi recunoscatoare.

  5. Pingback: Utile: Cei mai buni medici romani descriu boala Lyme; Cele mai periculoase ingrediente din produsele fast-food; Descoperirea care schimba total tot ce stiam despre cancerul la san : Stiri si informatii din Arges

  6. Pingback: Stirile Online » Utile: Cei mai buni medici romani descriu boala Lyme; Cele mai periculoase ingrediente din produsele fast-food; Descoperirea care schimba total tot ce stiam despre cancerul la san

  7. Pingback: STIRILE ~ TALE

  8. Daniel spune:

    Este un articol excelent

  9. snak spune:

    Eu am slabit cam 10kg(de la 90 la 80) dar am ramas cu ceva burta, in rest sunt slab, ce ar trebui sa fac ?

  10. george spune:

    cand a trecut pastele ma???

  11. codrut spune:

    bun articol

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

* (optional)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>


CAUTA ARTICOL

Sa socializam !

Calendar evenimente sportive

Arhiva

Suntem FINALISTI !!!

Finalist roblogfest 2012

Allblogs

Bloguri, Bloggeri si Cititori

CC

Powered by Adonis Software
Copyright © 2011 HunkBody.ro. Toate drepturile rezervate.