"Masa musculara strategica pentru un corp musculos si suplu, fara sa devii sclavul salii sau al bucatariei"
secretele masei musculare

Top 10 gustari sanatoase

gustari-fitness-sanatoase

Cu jobul/scoala, activitatile din familie, iesitul cu prietenii, s-ar parea ca nu prea mai ai timp sa mananci sanatos.

Cel mai tentant este sa treci pe la Mac sa iti iei rapid un burger si cartofi prajiti, sau sa mananci o ciocolata.

Eu iti propun o alternativa.

Ce zici de o gustare sanatoasa intre mese?

Pentru ca, chiar daca mananci 3 mese pe zi, se poate sa ti se mai faca foame din cand in cand.

In plus, cum iti spuneam intr-un alt articol, organismul functioneaza cel mai bine cu mese mai mici, dar mai dese.

Pentru a iti mentine nivelul de energie de-a lungul zilei, evita carbohidratii simplii (zaharuri), si combina alimente bogate in carbohidrati complecsi (paine integrala, cereale integrale), cu alimente bogate in proteine (ca untul de arahide sau iaurtul degresat).

Cateva strategii pentru gustarile sanatoase:

  • Pregateste-le dinainte: Tine fructe proaspete, nuci de toate felurile, iaurt degresat, unt de arahide – acasa si la birou. In felul asta, oricand simti nevoia, poti sa apelezi la “rezerva ta secreta”
  • Amesteca-le: Mai jos ti-am dat doar cateva idei. Poti sa iti faci propriile combinatii, dupa propriile gusturi.
  • Dupa cina: Multi “experti” recomanda sa nu mananci nimic dupa o anumita ora. Eu iti recomand sa nu ignori foamea, si sa alegi una dintre gustarile sanatoase.

 

Daca ti-ai facut cumparaturile, hai sa vedem care sunt cele mai bune 10 gustari:

Top 10 gustari sanatoase:

1. Iaurt grecesc degresat cu fructe proaspete

2. Shake proteic – cu sau fara fructe

3. Un pumn de nuci (alune, migdale, fistic, caju, etc) si un fruct

4. Castravete cu branza feta intr-o lipie integrala

5. Branzica de casa – cu sau fara un fruct

6. Legume proaspete si hummus

7. Mar cu doua linguri de unt de arahide

8. Rice cakes cu banana si o lingurita de miere

9. Sandwich cu paine integrala, pastrama de pui si salata

10. Salata de ton, cu porumb si lamaie

Ca in orice, moderatia e cheia. Oamenii care mananca mese mai mici si mai dese au mai multa energie de-a lungul zilei, sunt mai sanatosi, si nu pun kilograme in plus.

Tu ce mananci intre mese?

sursa imaginii

"Sharing is caring - da mai departe! "

Comentarii

  1. Bogdan spune:

    Foarte util acest articol, de altfel toate articolele de pe acest site le-am gasit extrem de interesante.
    Felicitari pentru treaba pe care o faci si tine-o tot asa.
    Cu respect.

  2. Dan Comsa spune:

    Ce este shake-ul proteic ?

    • Stefan Radu spune:

      O pudra proteica (supliment nutritiv – de obicei obtinuta din zer, lapte sau oua), la care adaugi apa sau lapte, si amesteci.

      Shake-ul poti sa il bei dimineata, pentru ca dupa 8 ore de somn, ai nevoie de nutrienti cat mai repede, sau dupa antrenament.

      Forma lui lichida ii asigura o absorbtie mai rapida decat mancarea solida, de asta e ideal dimineata sau dupa antrenament.

  3. Alex Pop spune:

    Foarte misto! Promit ca o sa incerc sa manac ce ai recomandat aici cel putin o saptamana!
    :)

  4. Mihai spune:

    Pentru pudra proteica poti recomanda vreo marca anume sau oricare e la fel de buna?

    Din ce zici pudra proteica e naturala (nu ceva sintetic), corect?

    Mersi fain

  5. Laur spune:

    eu timp de 3 luni mancam doar fructe ca si gustari ( un mar si o portocala per gustare) insa acum vreau sa mai schimb din cauza fructozei. Chiar nu aveam nicio idee cu ce sa le inlocuiesc,o sa urmez cateva din gustarile oferite de tine.Ms

  6. Dany spune:

    Salut, as vrea sa mai cresc in greutate si in masa musculara ,ce mi’ati recomanda? Am 1’80 si 70 d kg .mersi

  7. Remus spune:

    Frate tot vad sfaturi cum sa nu iei in greutate ,cum sa nu pui pe tine sau sa iei kg in plus , eu am 1.73 si 60 kg sunt definit dar mie imi trebuie sa i-au in greutate , imi trebuie greutate,trebuie sa dezvolt muschii ca sunt definiti dar sunt mici. Deci ar trebui sa bag multe calorii si grasimi si carbo sau cum? ce alimente trebuie sa consum deoarece numai cu suplimente (n-large2 sau mamut) nu am avut rezultate:(

  8. Robert spune:

    Foarte bun articolul. FELICITARI!

  9. Bogdan spune:

    Salut Stefan ! Gustarea mea dintre mese arata in felul urmator: Shake proteic facut de mine ( amestec in blender 2 banane, 2 albusuri de ou, 400 ml de lapte, 2 lingurite de cacao si o lingurita de miere..)
    Spune-mi te rog daca este ok? Si daca este bun pentru cresterea masei musculare :)
    Astept raspuns. Mersi!

    • Stefan Radu spune:

      Salut, Bogdan. Shake-ul facut de tine arata bine si o sa te ajute sa pui masa musculara. Ai grija totusi cu albusurile de ou. Banuiesc ca le pui crude, ai grija la salmonella.

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

* (optional)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CAUTA ARTICOL

Sa socializam !

Calendar evenimente sportive

Arhiva

Suntem FINALISTI !!!

Finalist roblogfest 2012

Allblogs

Bloguri, Bloggeri si Cititori

CC

Powered by Adonis Software
Copyright © 2011 HunkBody.ro. Toate drepturile rezervate.