"Masa musculara strategica pentru un corp musculos si suplu, fara sa devii sclavul salii sau al bucatariei"
secretele masei musculare

O strategie simpla sa dai jos kilogramele

mic-dejun-sanatos

Sari peste micul dejun, ca te-ai trezit mai tarziu si nu vrei sa intarzii la job/scoala. Mananci un pranz moderat. Ajungi seara acasa infometat, si iei o cina uriasa.

Asta e dieta moderna tipica. Si uite care e problema. Este exact OPUSUL ritmului tau metabolic zilnic. Nu-i de mirare ca omul modern are mari probleme cu greutatea.

Mancam cea mai mare masa a zilei atunci cand metabolismul este la minim (seara), iar atunci cand metabolismul este la maxim (dimineata, dupa trezire), nu mancam NIMIC.

Daca esti serios sa dai jos grasime, este timpul sa renunti la tipul asta de a manca si sa incepi sa oglindesti ritmul natural al corpului tau. Din nou, metabolismul este cel mai ridicat de dimineata, asa ca micul dejun, nu cina, trebuie sa fie cea mai mare masa a zilei.

Un mic dejun consistent ajuta la cresterea ratei metabolice, ceea ce ajuta la arderea mai multor calorii pe parcursul zilei. Vrei dovada? Cercetari repetate au aratat ca cei care iau micul dejun au metabolismul mai rapid decat al celor care nu mananca nimic de dimineata – mananca un mic dejun consistent si corpul tau iti va multumi.

Apoi, pe masura ce ziua trece, metabolismul incepe sa se reduca pana cand ajunge la minim seara, cu cateva ore inainte de culcare. Incearca sa limitezi consumul de mancare, in special de carbohidrati, in perioada asta. Pentru cina, probabil este cel mai bine sa mananci low-carb (si sa mananci majoritatea carbohidratilor la micul dejun si pranz).

O cina buna pentru acest sistem de a manca, in care oglindesti metabolismul natural, este o salata de legume cu o sursa de proteine (pui sau alta sursa animala), si grasimi sanatoase (ex: dressing pe baza de ulei de masline).

Daca vrei sa mananci ceva dupa cina (ceea ce nu e rau daca urmezi regulile), ai grija sa fie ori legume, ori o sursa de proteina animala (fara carbohidrati).

Deoarece legumele contin putine calorii si sunt bogate in fibre, iti pot potoli usor foamea fara prea multe calorii. Proteina, pe de alta parte, va contine mai multe calorii, dar are avantajul de a sustine direct tesutul muscular care arde grasime (in loc sa te culci si sa lasi muschii “flamanzii” timp de 8 ore).

Cred ca acest articol se rezuma cel mai bine prin urmatorul citat:

“Mananca un mic dejun de rege, un pranz de print, si o cina de cersetor” – Adelle Davies

sursa imaginii

"Sharing is caring - da mai departe! "

Comentarii

  1. eduard spune:

    salut, ce trebuie sa contina un mic dejun ideal?

    • Stefan Radu spune:

      Salut. ai multe optiuni, atunci cand vine vorba de un mic dejun sanatos.

      Poti incerca un bol de musli cu lapte degresat, fructe, oua, iaurt (simplu, nu variantele cu fructe, pentru ca au multi indulcitori), paine integrala cu putin unt, branzica de casa, legume de orice fel.

      Ideea e sa iti asiguri ceva proteina si carbohidrati complecsi, pentru a avea energie pe parcursul zilei.

  2. Mihaela Z. spune:

    Paine cu unt? Parca spuneai ca e combinatia mortala care trebuie evitata: carbohidrati – grasimi … ?

    • Stefan Radu spune:

      Ideea din articolul “Evita combinatia mortala” era sa nu combini carbohidratii simpli (care se transforma rapid in zahar in sange), cu grasimile nesanatoase (margarina, grasimea din carnea animala, uleiuri prajite, etc).

      Painea integrala (carbohidrati complecsi), cu putin unt (nu margarina), alaturi de un ou sau putina branza (surse de proteina), pot face un mic dejun hranitor si sanatos.

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

* (optional)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CAUTA ARTICOL

Sa socializam !

Calendar evenimente sportive

Arhiva

Suntem FINALISTI !!!

Finalist roblogfest 2012

Allblogs

Bloguri, Bloggeri si Cititori

CC

Powered by Adonis Software
Copyright © 2011 HunkBody.ro. Toate drepturile rezervate.