"Masa musculara strategica pentru un corp musculos si suplu, fara sa devii sclavul salii sau al bucatariei"
secretele masei musculare

Varianta mea pentru antrenamentul “Spartacus”

spartacus-antrenament-varianta-mea

Se vede ca nu am stat prea mult acasa in ultima vreme..Am si uitat orarul de la sala unde merg de obicei. Hai sa iti zic toata povestea, si cum am ajuns sa fac unul dintre cele mai intense antrenamente din ultima vreme, ACASA.

Pentru aceasta sambata dupa-amiaza, aveam de gand sa fac un antrenament strong, la sala. Un plan bun in sinea lui. Numai ca, soc. Am ajuns la sala la 14.45, si fata de la receptie m-a intampinat razand.

“Sper ca stii ca programul e pana la 15.00″. Mda..stiam..dar uitasem..Oricum, deja eram setat pe antrenament, asa ca am venit acasa si am facut o varianta modificata de antrenament “Spartacus”, care a reusit sa ma stoarca.

Nu mai facusem “circuite” de ceva vreme. De fiecare data raman surprins de cat de usoare par exercitiile la prima vedere, si cat de dificile sunt cand le pui cap la cap si le faci cu pauze mici intre ele.

Ideea antrenamentului “Spartacus” e urmatoarea: sunt 10 exercitii. Tot ce ai nevoie sunt doua gantere si greutatea propriului corp. Exercitiile se fac in felul urmator:

Faci primul exercitiu pentru 60 sec (cate repetari poti, cu forma corecta, in cele 60 de sec), apoi 15 sec pauza, exercitiul 2 pentru 60 de sec, 15 sec pauza, si tot asa, pana termini cele 10 exercitii. Asta e un circuit.

Dupa un circuit complet, faci 2 minute pauza, si repeti circuitul de inca 2 ori. Iti garantez ca la sfarsit o sa tanjesti dupa o gura de aer.

Oricum, despre antrenamentul “Spartacus” am scris, mai detaliat, impreuna cu cateva detalii interesante despre cum se antrenau gladiatorii in Roma antica:

http://hunkbody.ro/spartacus-blood-and-sand-antrenament/ 

Iti spuneam ca varianta mea de “Spartacus” e putin modificata. Asta pentru ca, in loc de gantere, singura greutate pe care am putut-o improviza a fost un bidon de apa plata de 10 litri, care si-a facut treaba de minune.

Cele 10 exercitii pe care le-am facut, sunt, in ordine:

1. Genoflexiuni cu bidonul de apa in brate

2. “Mountain climbers”

3. Swing cu o singura mana, cu bidonul de apa

4. Flotari cu bidonul in spate (in rucsac)

5. Sarituri split

6. Ramat cu o mana din aplecat, cu bidonul

7. Fandare laterala, cu bidonul in brate

8. Ridicari intr-un picior, pe canapea

9. Fandare in fata, cu rotatie, cu bidonul in brate

10. Genoflexiuni urmate de ridicarea bidonului deasupra capului.

Dupa cum vezi, bidonul de apa de 10 litri a fost “eroul principal” in antrenamentul meu. Si la sfarsit, parca nu imi mai ajungea aerul din casa. A trebuit sa stau 15 minute sa imi revin, si pulsul sa se mai calmeze.

Aceste exercitii, de tip “circuit”, sunt foarte eficiente in arderea grasimilor. Asta pentru ca toti muschii lucreaza, consumi multa energie, si efortul este de tip aerob (muschii consuma oxigen). Grasimea nu se arde decat in prezenta oxigenului, asa ca se creaza mediul ideal in corp pentru a arde grasimea ca intr-un furnal.

Am vrut sa iti arat ca nu e nevoie de echipament “super performant modern de ultima generatie”, pentru un antrenament intens si pentru a te mentine in forma. Daca ai vointa si dorinta, poti sa improvizezi si sa obtii corpul musculos si definit pe care ti-l doresti.

"Sharing is caring - da mai departe! "

Comentarii

  1. Alexandru spune:

    foarte interesant…daca ai putea realiza si un video..ar fi prea super..orcum sunt ff multumit si asa :) ..

  2. Alex Pop spune:

    Sunt foarte bune circuitele. iti antenezi tot corpul cu ele. Personal le prefer din cauza ca ma fac sa fiu mai complet din punct de vedere fizic.

  3. adri spune:

    sooooper!!!!o sa incerc!:*…multumesc!

  4. zeneseu spune:

    Ma bucur ca mai exista cineva care a adoptat bidonul de apa. :D
    Btw, iti dai seama cum suna cand le spui unora ca nu arati bine din cauza “fiarelor” ci din cauza apei? :) )

  5. Andrei spune:

    Intr-adevar, banuiesc ca te seaca de energie si forta, si sunt foarte bune pentru a-ti antrena corpul, dar precum am citit mai sus un commentariu, si eu as prefera sa vad un video, de la a-z cum le faci, ne-ar ajuta mai mult, pentru ca detaliile care ni le-ai dat sunt oarecum vagi, gen, as mai avea cateva intrebari in legatura cu unele exercitii, cel mai bine ar fii, daca esti binevoitor, sa te filmezi. Multumesc !:D

  6. Bogdan spune:

    lam bagat azi in planul meu de antrenament

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

* (optional)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CAUTA ARTICOL

Sa socializam !

Calendar evenimente sportive

Arhiva

Suntem FINALISTI !!!

Finalist roblogfest 2012

Allblogs

Bloguri, Bloggeri si Cititori

CC

Powered by Adonis Software
Copyright © 2011 HunkBody.ro. Toate drepturile rezervate.