"Masa musculara strategica pentru un corp musculos si suplu, fara sa devii sclavul salii sau al bucatariei"
secretele masei musculare

Social Media Summit Bucuresti, 2013

SMS-Bucuresti-2013

Ieri am fost la Social Media Summit, la Hotel Howard Johnson, Bucuresti.

Intalnirea a fost organizata (chiar excelent, as zice), de Revista BIZ, care ne-a obisnuit deja cu astfel de intalniri interesante.

Unul dintre principalele mele scopuri este sa fiu sigur ca pot sa iti ofer informatia cea mai relevanta, cea mai importanta si actuala, care sa te ajute pe tine sa iti atingi scopurile de fitness si viata sanatoasa.

Asta e si motivul pentru care particip la astfel de conferinte, intalniri, conventii, etc. Sa fiu sigur ca sunt la curent cu ce se intampla in lumea online, ca reusesc sa te ajut in cel mai bun mod cu putinta, si ca iti asigur o experienta optima pe site si pe platformele de Social Media (Facebook, Google+, YouTube, etc).

Ca sa iti faci o idee despre ce se intampla la un astfel de eveniment, o sa iti fac o scurta trecere in revista a celor mai interesante prezentari:

Cel mai mult mi-a placut prezentarea lui Luiz Moutinho, Foundation Chair of Marketing, Founding Editor-in- Chief, Journal of Modelling in Management (JM2), Adam Smith Business School, University of Glasgow

Prezentarea s-a numit „SOCIAL MEDIA WILL NO LONGER BE SOCIAL MEDIA- from the Social -Lites and Mass Mingling to Data Mining and “Biologically Inspired Intelligence”. Are Humans adopting Niche Social Networks or turning into anti-social zombies?”

Am avut cateva “insight-uri” in lumea viitorului, unde retelele sociale se vor nisa pe teme specifice (idee: poate facem si una pentru fitness/sport si viata sanatoasa).

Cristian China-Birta (chinezu), ne-a zis despre Compa-Bloggeri. Care sunt cele mai mari greseli pe care le fac atat bloggerii, cat si companiile, atunci cand vor sa faca o campanie online, si cam cum trebuie abordata problema, din perspectiva ambelor tabere.

Am vazut si un studiu interesant, prezentat de Daniel Enescu, Co-Owner, Daedalus Group “Studiu exclusiv Daedalus: Consumer engagement on Facebook – the Romanian perspective.

E interesant sa vezi ce anume face un om sa iti aprecieze munca (articolele, link-urile utile, resursele), mai ales pe Facebook, unde atentia e de cele mai multe ori limitata si imprastiata.

Per total, a fost o conferinta foarte reusita. Am si aflat cateva lucruri pe care am de gand sa le incerc, si sper ca asta sa iti faca experienta pe site si in Social Media mult mai reusita.

 

"Sharing is caring - da mai departe! "

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

* (optional)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CAUTA ARTICOL

Sa socializam !

Calendar evenimente sportive

Arhiva

Suntem FINALISTI !!!

Finalist roblogfest 2012

Allblogs

Bloguri, Bloggeri si Cititori

CC

Powered by Adonis Software
Copyright © 2011 HunkBody.ro. Toate drepturile rezervate.